10 milionów i pierwsi zadowoleni klienci

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Z 8 do 10 milionów rośnie zasięg AdLoyal.pl. Platforma reklamowa skierowana na rynki lokalne zaczyna przynosić zyski swoim reklamodawcom. Pierwsze dwa miesiące działania adLoyal.pl jej twórcy oceniają pozytywnie.

Z 8 do 10 milionów rośnie zasięg AdLoyal.pl. Platforma reklamowa skierowana na rynki lokalne zaczyna przynosić zyski swoim reklamodawcom. Pierwsze dwa miesiące działania adLoyal.pl jej twórcy oceniają pozytywnie.

Do platformy dołączają kolejni Wydawcy, a pierwsze kampanie lokalne zakończyły się  realnymi korzyściami dla reklamodawców – deklaruje Marta Moksa, kierownik projektu. W gronie nowych wydawców adLoyal pojawił się m.in. fotosik.pl, którego właściciele nie ukrywają pokładanych we współpracy nadziei. – Twórców adLoyala poznaliśmy wcześniej – w ramach współpracy promocyjnej z ich pierwszym projektem: jakleci.pl. Nie mieliśmy więc problemów z zaufaniem im. Propozycja wydała nam się interesująca, jest to na pewno rozwiązanie ciekawe i wyróżniające się na rynku – mówi Agata Górny z Medousy, grupy, do której należy fotosik.pl – Na naszą decyzję wpływ miała również CPM’owa forma rozliczeń. Pierwsze wyniki wyglądają zachęcająco. Trzymamy kciuki za rozwój nowej platformy. Dzięki wszystkim nowym, dołączającym do sieci partnerom, zasięg adLoyal wzrósł z 8 (w październiku) do 10 milionów (w grudniu).
W potencjał platformy uwierzyli właściciele tak popularnych portali jak Demotywatory.pl, Autocentrum.pl, Chip.pl, iSing.pl, SkiJumping.pl czy GalerieHandlowe.pl oraz wydawcy lokalnych serwisów WWW, jak Olsztyn.com.pl czy Szczecin-Ogłoszenia.pl.

Zasięg platformy to nie jedyny czynnik stanowiący o sukcesie startup’u z Gdańska. Prawdziwym testem na powodzenie przedsięwzięcia jest zainteresowanie nową ofertą rynku reklamodawców lokalnych. Wahający się przed przyłączeniem do platformy Wydawcy właśnie tego obawiali się najbardziej.

Lokalni reklamodawcy pozytywnie zareagowali na nową formę reklamowania się w Internecie. Korzystając z korzystnego dla nich mechanizmu zakupów grupowych, unikają jednocześnie dwóch najcięższych wymagań: z góry narzuconego rabatu i prowizji od każdego kuponu. Pierwsze zrealizowane kampanie potwierdzają, że lokalny biznes może zarobić na zaproponowanej przez adLoyal formie promocji. Pizzerii Biesiadowo z Warszawy kampania za promocyjne 171 zł przyniosła 210 zł przychodu i pięciu nowych klientów, a Kraina Zdrowia i Urody ze Szczecina za 171 zł przyciągnęła 9 klientów, każdego wartego 139 zł! – Jesteśmy ogromnie zadowoleni z promocji w adLoyal.pl. Po tygodniu promocji zupełnie nowi klienci dokonali już u nas … rezerwacji – chwali się Katarzyna Bierszacka, właścicielka gabinetu – Po odliczeniu kosztu kampanii i kosztów związanych z udzielonym rabatem, wychodzi nam, że wreszcie zarobiliśmy na promocji internetowej, zamiast kilka miesięcy do niej dokładać. Zaufaliśmy nowemu pomysłowi i to się nam opłaciło.

Pod koniec roku adLoyal.pl rusza z cenową promocją. To ukłon platformy w kierunku usługodawców w tak trudnym dla nich okresie, jakim jest przełom roku. Dzięki temu właściciele adLoyal oczekują, że jeszcze bardziej wzrośnie zainteresowanie ich ofertą na rynku małych firm lokalnych. – Nasz system jest przygotowany nawet na kilkaset promocji miesięcznie. Zyski naszych pierwszych Klientów nastrajają nas bardzo optymistycznie – mówi Wojciech Wietecha, właściciel i pomysłodawca adLoyal.pl –  Satysfakcja obu stron: zarówno Użytkownika jak i Reklamodawcy, ma u nas najwyższy priorytet. Słowo „loyal” w naszej marce ma znaczenie w odniesieniu do obu tych grup. W tym postrzegamy klucz do naszego sukcesu. Wkrótce platforma uzupełniona zostanie o ofertę związaną właśnie ze słowem „loyal”. Pomysłodawcy twierdzą, że mają pomysł na zrewolucjonizowanie rynku promocji w Internecie.

źródło: informacja prasowa