10 mln euro dla Antavo – spółki z portfela Innovation Nest

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

antavo

Udostępnij:

Dzięki najnowszej rundzie finansowania serii A, Antavo skoncentruje się na R&D produktu, rozszerzając możliwości platformy. Jednocześnie zespół będzie dążył do ekspansji w Europie, Azji i USA.

Euroventures poprowadziło rundę wraz z Lead Ventures, iEurope, Innovation Nest i prywatnymi inwestorami, w tym Zoltanem Vardy.

Antavo obsługuje nagrody dla klientów

Platforma Antavo, sprzedawana w modelu SaaS, służy jako narzędzie no-code, z interfejsami typu „przeciągnij i upuść” oraz wizualnymi edytorami, które mają umożliwić firmom szybkie wdrożenie programów lojalnościowych.

Firma chce pozyskać firmy, które są gotowe wyjść poza tradycyjny system lojalnościowy typu punkty za towar, dzięki takim funkcjom jak grywalizacja, interakcje społeczne i zaangażowanie w styl życia.

Innovation Nest po raz drugi inwestuje w Lodyńczyków

Spółka znajduje się w portfelu krakowskiego Innovation Nest od 2018 r. kiedy to polski fundusz poprowadził jego rundę seed. Wtedy też startup realizował idę przejścia od starszych platform oprogramowania lojalnościowego do platform opartych na chmurze.

Firma mocno wpasowała się w rynek w 2020 r., podczas pandemii COVID-19. Duże marki szybko dostosowywały się do zmieniających się warunków i inwestowały w rozwiązania omnichannel, takie jak Antavo. Z platformy korzystają firmy takie jak BMW Group, KFC, Kathmandu czy BrewDog.