1400 klientów w rok – tak wygląda mały e-commerce

Dodane:

Marcin Małecki, MamStartup Marcin Małecki

Udostępnij:

15 listopada sklep internetowy 4gift.pl obchodził pierwsze urodziny. Przez rok działalności firmie udało się pozyskać 1400 klientów i ugruntować pozycję w swojej niszy.

15 listopada sklep internetowy 4gift.pl obchodził pierwsze urodziny. Przez rok działalności firmie udało się pozyskać 1400 klientów i ugruntować pozycję w swojej niszy.

4gift to sklep z oryginalnymi prezentami, który wystartował w połowie listopada 2010. Przez okres roku został odwiedzony przez ponad 80 tysięcy osób, które złożyły ponad 1400 zamówień.

Jak na mały biznes, którym opiekują się dwie osoby, wydaje mi się to niezłym wynikiem – mówi Wojciech Latoszek współtwórca sklepu – Najważniejsze, że już od pierwszego dnia udaje nam się sprzedawać i że zarabiamy na siebie.

W ofercie 4gift.pl znajduje się obecnie ponad 100 produktów i jak zapewnia rozmówca ciągle dodawane są kolejne.

Sklep skupia się na lokalnym, warszawskim rynku. Co jest podkreślone poprzez darmową dostawę na terenie miasta stołecznego. Dla klientów to wygodne, gdyż nikt nie lubi płacić za przesyłkę, a dla nas plus jest taki, że nie musimy czekać na zwrot pobrań od firmy kurierskiej czy poczty. Dostawy wymagają sporo zachodu, ale znacznie zwiększają płynność gotówki w firmie – mówi Latoszek.

(kliknij w obrazek lub link, żeby powiększyć)

źródło: informacja prasowa