Stworzona przez Najar platforma wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu zapewnienia firmom wsparcia w zarządzaniu swoimi kosztami oraz wydatkami dotyczącymi zaopatrzenia czy zakupów. Wykorzystując swoje doświadczenie oraz dostępne technologie, narzędzie od Najar umożliwia firmom zintegrowanie się z software’m stosowanym do tej pory przez swoich klientów, dbając o zapewnienie widoczności, zgodności i wydajności operacyjnej.
Architekci zaufania z zastrzykiem o wartości 15 milionów dolarów
„Dzięki nowemu finansowaniu rozszerzamy naszą platformę i umacniamy naszą pozycję lidera w dziedzinie technologii zakupowych. Jako architekci zaufania, usprawniamy i optymalizujemy każdy etap podróży zakupowej dzięki rozwiązaniom, które są inteligentne, elastyczne i dostosowują się do stale zmieniającego się krajobrazu finansowego” – głosi fragment komunikatu prasowego spółki.
Ciao Welii, dzień dobry Najar
Wraz z inwestycją, startup zmienił swoją nazwę: Welii przerodziło się w Najar.
„Ten rebranding i nasze nowe finansowanie stanowią ważne kamienie milowe, ale to dopiero początek. Nasza platforma została zaprojektowana tak, aby nie tylko sprostać dzisiejszym wyzwaniom, ale także przygotować klientów na przyszłe możliwości” – można przeczytać na koncie Najar w serwisie LinkedIn.
O inwestycji z uznaniem pisał również Marcin Szeląg, dla którego Welii było swego czasu obiektem inwestycji seed. Obok Szeląga, w Welii inwestował również Innovation Nest.