Polacy będą edukować uczniów z Chin
Gdańska spółka Young Digital Plante istnieje na rynku od 1990 roku i dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające edukację. Tworzone przez polską firmę produkty to w głównej mierze kursy multimedialne oraz platformy edukacyjne dedykowane uczniom i nauczycielom. Dzięki usługom oferowanym przez Young Digital Planet proces zdobywania i przekazywania wiedzy jest łatwiejszy i dostosowany do potrzeb współczesnej edukacji.
Firma zarządzana przez Kubę Pancewicza obecnie działa na 50 rynkach i nie ma zamiaru na nich poprzestać. Jak wiadomo z oficjalnych źródeł gdańska spółka zawarła kontrakt z chińskim gigantem edukacyjnym People’s Education Press. Dzięki podpisanej umowie polskie innowacyjne rozwiązania ułatwiające zdobywanie wiedzy trafią do 150 milionów chińskich uczniów. Zawiązanie współpracy między Young Digital Planet, a azjatyckim wydawnictwem jest podyktowane potrzebą cyfryzacji edukacji w Chinach.
60 procent rynku należy do chińskiego wydawnictwa
Zawarcie kontrakt z People’s Education Press oznacza dla gdańskiej spółki zdobycie strategicznego partnera biznesowego. Jak twierdzi prezes firmy, Kuba Pancewicz dla Young Digital Planet jest to szansa na rozwój i zwiększenie zatrudnienia w firmie. Dla polskiego przedsiębiorstwa edukacyjnego nawiązanie współpracy z chińskim wydawnictwem tym bardziej jest kluczowe, że kontroluje ono 60 procent rodzimego rynku wydawniczego oraz jest pod bezpośrednim zwierzchnictwem Ministerstwa Edukacji Chińskiej Republiki Ludowej.
Okazuje się, że coraz więcej osób w krajach Dalekiego Wschodu korzysta ze smartfonów i tabletów, dlatego też partnerzy biznesowi z Polski i Chin dostrzegli potencjał biznesowy w rosnącym trendzie. Zadaniem Young Digital Planet będzie zapewnienie chińskim uczniom dostępu do książek elektronicznych oraz kursów i lekcji multimedialnych. Polskie produkty trafią do szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich.
Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia