Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na zwiększenie kapitału obrotowego, rozwój zaawansowanej technologii AI wspierającej influencerów w tworzeniu marek odzieżowych, a także na dalszą ekspansję zagraniczną. Jak podkreśla zarząd spółki, celem jest istotne zwiększenie przychodów oraz wyników finansowych jeszcze w 2025 roku. Obecnie Baseig S.A. finalizuje formalności związane z zakończoną ofertą publiczną i niezwłocznie przystępuje do kolejnych kroków przygotowujących spółkę do debiutu na rynku NewConnect.
– Zainteresowanie emisją pokazało, że inwestorzy dostrzegają potencjał naszego modelu opartego na technologii i współpracy z twórcami. To dla nas potężna motywacja do dalszego skalowania działań i budowy globalnej marki – mówi Kamil Stanek, prezes zarządu Baseig S.A.
Baseig S.A. tworzy i rozwija platformę sprzedażową baseig.com opartą na sztucznej inteligencji, która umożliwia twórcom internetowym budowę własnych marek modowych. System wspiera influencerów na każdym etapie — od projektowania kolekcji, przez produkcję i logistykę, aż po działania marketingowe. Dzięki analizie danych i trendów rynkowych baseig.com rekomenduje optymalne momenty kampanii sprzedażowych, maksymalizując ich efektywność i zyski. Obecnie spółka działa na ponad 20 rynkach, w tym w USA, Niemczech, Skandynawii, Australii czy Nowej Zelandii.