20 kwietnia odbędzie się InCommerce! Dlaczego warto wziąć w nim udział?

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Już 20 kwietnia odbędzie się kolejne spotkanie w ramach nowego cyklu eventów skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe mięcho.

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów. W ramach cyklu zaplanowane są 4 spotkania – w Krakowie i w Białymstoku.

Tematem przewodnim najbliższego spotkania, które odbędzie się już 20 kwietnia w Pauza Ingarden w Krakowie, będzie konwersja w e-commerce. Przygotowaliśmy coś specjalnego – panel dyskusyjny, w którym wezmą udział wszyscy zaproszeni prelegenci.

Na koniec części oficjalnej zapraszamy wszystkich na wspólny networking i after party.

Program InCommerce:

18.00 – Rejestracja

18.15 – Łukasz Plutecki (AtomStore): 15 SPOSOBÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI W E-SKLEPIE

18.40 – Olgierd Sroczyński (Freshmail): JAK WYKORZYSTAĆ SEGMENTACJĘ DO ZWIĘKSZENIA KONWERSJI Z MAILINGÓW

19:05 – Przerwa

19.25 – Artur Belka (Bodypak.pl): WPŁYW WIZERUNKU MARKI I DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA NA KONWERSJĘ W E-COMMERCE

19:50 – Panel dyskusyjny: KONWERSJA W E-COMMERCE

20:30 – After Party i wspólny networking 🙂


Kilka słów o prelegentach:

Olgierd Sroczyński – W sprzedaży od 2008 roku, od 2010 roku związany z branżą interaktywną. Z wykształcenia filozof, zawodowo fan stosowania big data w marketingu. We FreshMail odpowiedzialny za rynek zagraniczny i program partnerski.

Artur Belka – Senior Consultant, Magento Certified Solution Specialist. Zarządza procesami wdrażania projektów e-commerce w Bold Brand Commerce . Posiada wysokie kompetencje w zakresie przygotowania i implementacji strategii e-commerce. Ceni analityczne podejście do strategii i planowania działań e-commerce. E-commerce project manager, consultant oraz senior consultant w Bold Brand Commerce a aktualnie E-commerce Brand Manager w Bodypak.pl.

Łukasz Plutecki – Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore, czyli platformy e-commerce klasy premium. Autor wielu artykułów, współautor książek „E-Commerce Manager”, „Sklep internetowy od A do Z” oraz”Konwersja w e-commerce”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.

Panelistów przedstawimy wkrótce 🙂

Zobacz, jak było na ostatnim spotkaniu:

Do zobaczenia!

PS. Na hasło „InCommerce” #piwko za #free!

NA WYDARZENIE WSTĘP WOLNY… PO WCZEŚNIEJSZEJ REJESTRACJI -> https://incommerce-krakow.evenea.pl/

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia