200% wzrostu SALESmanago Marketing Automation w 2015 roku. 17 mln PLN przychodów i 5000 klientów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

SALESmanago w 2015 roku wygenerował prawie 17 mln przychodów, w stosunku do 6 mln przychodów w 2014 roku. Zysk firmy osiągnął 2,5 mln zł. Aktualnie z rozwiązań krakowskiej firmy korzysta ponad 5000 firm w 40 krajach.

Założona w 2011 spółka zatrudnia dzisiaj 130 osób w 10 krajach, a jej rozwiązania oferuje ponad 500 partnerów biznesowych na całym świecie. Plan na 2016 rok to przychody rzędu 30 mln zł, dalsza ekspansja zagranicza i umacnianie pozycji lidera w zakresie automatyzacji dla sklepów internetowych i firm B2C.

Na zdjęciu: Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation | fot. materiały prasowe 

SALESmanago oferuje kompletny zestaw narzędzi marketingowych obejmujących identyfikację i monitoring osób odwiedzających stronę www oraz automatyzację i personalizację komunikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach marketingowo – sprzedażowych. W 2015 roku jako jedna z pierwszych firm na świecie zaoferowała dodatkowe rozwiązanie w zakresie Mobile Marketing Automation, APPmanago, w pełni zintegrowane z tradycyjnym narzędziem do automatyzacji.

To był dla nas bardzo dobry rok i rok ogromnych wyzwań związanych ze skalowaniem tak dynamicznego biznesu. Mamy na dzień dzisiejszy zespół wyjątkowych ludzi, którzy ciągną firmę i nadal cieszy nas rozwijanie bardzo innowacyjnego na skalę światową produktu. To nam daje ogromne szanse na osiągnięcie celu, jakim jest pozycja nr 1 w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Plan na 2016 to 30 mln przychodów i kolejne bardzo ciekawe rozwiązania dla marketerów w segmencie B2C – mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.

W 2015 roku firma otwarła biura sprzedażowe i spółki zależne m.in w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Amerykański portal technologiczny Venturebeat sklasyfikował SALESmanago jako lidera w zakresie rozwiązań Marketing Automation dla branży B2C w segmencie Small & Medium Business.

Krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z biznesem SALESmanago w 2015 roku.

  • Spośród 5000 klientów SALESmanago, 83% to sklepy internetowe i firmy B2C
  • 200 mln – ilość kontaktów, o których dane gromadzą klienci SALESmanago i do których automatyzują i personalizują marketing
  • W 2015 roku procesy automatyzacji uruchamiane w SALESmanago wsparły prawie 17 mln transakcji na kwotę prawie 4 mld zł
  • Udział przychodu generowanego spoza Polski to prawie 40%
  • Tylko w grudniu 2015 wartość nowo podpisanych miesiecznych umów licencyjnych wyniosła prawie 200 tys zł.
  • SALESmanago wprowadziło pełną gamę nowych unikalnych funkcjonalności, m.in. Next Gen Marketing Automation dla eCommerce z silnikiem rekomendacji produktowych, Mobile Marketing Automation, zaawansowane treści dynamiczne na stronę www z testami A/B/X oraz pełną gamę kreatorów procesów automatyzacji.