Założona w 2011 spółka zatrudnia dzisiaj 130 osób w 10 krajach, a jej rozwiązania oferuje ponad 500 partnerów biznesowych na całym świecie. Plan na 2016 rok to przychody rzędu 30 mln zł, dalsza ekspansja zagranicza i umacnianie pozycji lidera w zakresie automatyzacji dla sklepów internetowych i firm B2C.
Na zdjęciu: Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation | fot. materiały prasowe
SALESmanago oferuje kompletny zestaw narzędzi marketingowych obejmujących identyfikację i monitoring osób odwiedzających stronę www oraz automatyzację i personalizację komunikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach marketingowo – sprzedażowych. W 2015 roku jako jedna z pierwszych firm na świecie zaoferowała dodatkowe rozwiązanie w zakresie Mobile Marketing Automation, APPmanago, w pełni zintegrowane z tradycyjnym narzędziem do automatyzacji.
– To był dla nas bardzo dobry rok i rok ogromnych wyzwań związanych ze skalowaniem tak dynamicznego biznesu. Mamy na dzień dzisiejszy zespół wyjątkowych ludzi, którzy ciągną firmę i nadal cieszy nas rozwijanie bardzo innowacyjnego na skalę światową produktu. To nam daje ogromne szanse na osiągnięcie celu, jakim jest pozycja nr 1 w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Plan na 2016 to 30 mln przychodów i kolejne bardzo ciekawe rozwiązania dla marketerów w segmencie B2C – mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.
W 2015 roku firma otwarła biura sprzedażowe i spółki zależne m.in w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Amerykański portal technologiczny Venturebeat sklasyfikował SALESmanago jako lidera w zakresie rozwiązań Marketing Automation dla branży B2C w segmencie Small & Medium Business.
Krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z biznesem SALESmanago w 2015 roku.
- Spośród 5000 klientów SALESmanago, 83% to sklepy internetowe i firmy B2C
- 200 mln – ilość kontaktów, o których dane gromadzą klienci SALESmanago i do których automatyzują i personalizują marketing
- W 2015 roku procesy automatyzacji uruchamiane w SALESmanago wsparły prawie 17 mln transakcji na kwotę prawie 4 mld zł
- Udział przychodu generowanego spoza Polski to prawie 40%
- Tylko w grudniu 2015 wartość nowo podpisanych miesiecznych umów licencyjnych wyniosła prawie 200 tys zł.
- SALESmanago wprowadziło pełną gamę nowych unikalnych funkcjonalności, m.in. Next Gen Marketing Automation dla eCommerce z silnikiem rekomendacji produktowych, Mobile Marketing Automation, zaawansowane treści dynamiczne na stronę www z testami A/B/X oraz pełną gamę kreatorów procesów automatyzacji.