Ostatni w tym roku 3camp poświęcony zostanie tematyce mobile. Będzie o augumented reality, responsive web design oraz o marketingu mobilnym, czyli jak zawsze mix ciekawych tematów – zapowiadają organizatorzy.
3camp to nieformalne spotkania ludzi zajmujących i pasjonujących się internetem. Podczas dwugodzinnej konferencji poruszane są takie tematy jak: e-marketing, e-commerce, web 2.0 i tematy społecznościowe, SEO, SEM, web projektowanie, technologia, start-upy, pozyskiwanie finansowania i wiele innych. Po części konferencyjnej odbywa się nieoficjalna część networkingowa gdzie można nie tylko porozmawiać z prelegentami, ale także nawiązać wiele ciekawych znajomości.
Czerwcowy 3camp poświęcony zostanie w całości tematyce mobilnej. Agenda przedstawia się następująco:
- Mateusz Marmołowski – CTAdventure – Rozszerzona rzeczywistość w wydaniu CTAdventure.com”
- Mikołaj Borzyszkowski – Polskapressse Internet – Responsywny serwis informacyjny. Studium przypadku polskatimes.pl
- Mirek Wąsowicz, Krzysztof Moszyk – 3camp – Koniec szóstego sezonu. I co dalej 3campie?
- Jędrzej Majko – Digital Vision – Marketing mobilny w praktyce
- Tomasz Szulkowski – MoBehave- Marzenia Marketerów o skutecznej geolokalizacji właśnie się spełniają. Mobilne narzędzia stymulowania sprzedaży w POS
MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia
źródło: informacja prasowa