Na zdjęciu: Artur Racicki, CEO Social WiFi | fot. facebook.com/aracicki
1. Karol Wójciszko
Karol Wójciszko to bloger, vloger i programista. Na jego blogu znajdziemy informacje o tym, jak zarządzać projektami, jak przygotować analizę przedwykonawczą w projektach IT, ale także tematy związane z zarobkami (czy karami dla programistów) i wydatkami na realizację projektu. Niedawno na kanale YouTube Karola Wójciszko ukazał się film pt. Jak szybko zwalidować pomysł na startup?
2. Artur Racicki
Artur Racicki to przedsiębiorca z krwi i kości, współtwórca takich przedsięwzięć jak enzo.pl, sport24.pl, inprl.pl, pozytywnie.pl, socialwifi.pl oraz SEEDiA. Swoją wiedzą ekspercką dzieli się na wystąpieniach, w wywiadach prasowych, ale też na kanale na YT. Od niespełna miesiąca prowadzi cykl pt. „Poradnik Startupowca”, w którym dzieli się swoimi doświadczeniami za pomocą wideo. Jego najnowszy film dotyczył utraty płynności finansowej w startupie.
3. Jakub Gajdamowicz
Jakub Gajdamowicz to jeden z bardziej płodnych autorów treści na YouTube, który w formie wideo opowiada, jak od środka wygląda tworzenie biznesu internetowego. W jego filmach, oprócz dawki wiedzy, doświadczeń, znajdziemy też wiele przemyśleń związanych z samą przedsiębiorczością. Filmy Gajdamowicza nie uciekają od definicji vlogowania i znajdziemy w nich wiele skrótów z życia codziennego autora.
4. Karol Zieliński
Różnorodność. To słowo definiuje kanał Karola Zielińskiego, pomysłodawcy Squidility i CEO PayLane, ale też blogera, podróżnika. Na jego kanale znajdziemy wiele rad dotyczących prowadzenia biznesu, pozyskania inwestora, ale też tego, co zabrać ze sobą w podróż służbową. Jeden z ciekawszych odcinków na kanale, naszym zdaniem, dotyczy work-life balance, dlatego zachęcamy do obejrzenia właśnie jego.
5. Michał Sadowski
Michał Sadowski, CEO Brand24, od kilku lat prowadzi kanał na YouTube, a wszystkie opublikowane przez niego filmy zebrały 660 tys. wyświetleń. Mimo że większość filmów, które znajdziemy na tym kanale dotyczy podróży, życia prywatnego Michała Sadowskiego, część odpowiada na pytanie, jak prowadzić biznes. Wartym uwagi jest na pewno cykl prowadzony razem z Mickiem Griffinem, w którym dzielą się wiedzą dot. marketingu.
–
Chętnie poznamy ciekawych przedsiębiorców, którzy dzielą się wiedzą w postaci filmów. Jeśli możecie kogoś takiego polecić – napiszcie o tym w komentarzu. Najlepsze propozycje dołączymy do artykułu.