fot. materiały prasowe
1. 20 tys. Euro do wygrania
W tym roku, tradycyjnie podczas konferencji odbędzie się finał konkursu infoShare Startup Contest współorganizowanego z Gdańskim Inkubatorem Przedsiębiorczości STARTER.
– Udział w konkursie to niepowtarzalna okazja na promocję na arenie międzynarodowej. W jury zasiądą nie tylko polscy, ale i zagraniczni inwestorzy, którzy uznali nasz festiwal za idealne miejsce na poszukiwanie dobrych biznesowych projektów – twierdzi Agnieszka Meller, Head of infoShare Startup Zone.
Startupy już teraz mogą zgłaszać się do udziału. Konkurs jest dedykowany firmom, które pracują nad MVP lub mają już gotowy produkt i mogą zaprezentować go przed międzynarodowym jury. Zwycięzca zdobędzie 20 tys. Euro w gotówce – nagrodę ufundowaną przez Miasto Gdańsk. Więcej informacji na temat konkursu dostępnych jest na stronie https://infoshare.pl/startup-contest/
2. Spotkanie z inwestorami
11 edycja infoShare została zaplanowana tak, aby zmaksymalizować szanse startupów na owocne spotkania z inwestorami. Podobnie jak w zeszłym roku, pomiędzy startupami i przedstawicielami biznesu odbędzie się speed dating. Tym razem jednak firmy połączą się w pary na podstawie preselekcji dokonanej za pomocą dedykowanego narzędzia.
Kolejną okazją do interakcji z inwestorami będą spotkania corporate matchmaking. Dadzą one dojrzałym startupom możliwość rozmów z korporacjami i dużymi przedsiębiorstwami w obszarze trzech dziedzin: IoE, digital health oraz fintech.
Wśród inwestorów pojawią się przedstawiciele m.in. Fiedler Capital, Innovation Nest, Almaz Capital, SpeedUp Venture Capital Group, Black Pearls VC oraz Credo Ventures.
3. Nowa wiedza i inspiracje
Podczas konferencji startuperzy będą mieli okazję poznać nowe technologie, trendy i przykłady strategii inwestycyjnych w pięciu kluczowych obszarach – IoE, digital health, fintech, space & aviation oraz transport & mobility. Wszystko to zostanie zaprezentowane na dedykowanej scenie – Startup. Tu także przedstawią się półfinaliści Startup Contest.
4. Relacje z mediami
Budowanie relacji z mediami wymaga czasu, którego startuperom często brakuje. Dlatego w ramach tegorocznej edycji infoShare przewidziano stworzenie biura prasowego, w ramach którego startupy będą mogły zaprezentować się dziennikarzom. W miarę możliwości będą także organizowane indywidualne rozmowy z przedstawicielami mediów obecnymi na konferencji.
5. Nowi klienci
Niezmiennie w ramach infoShare startupy będą mogły zaprezentować się na terenie Expo. Organizatorzy przewidują, że przez cały czas trwania konferencji pojawi się tam ponad 5 tys. uczestników. Będzie to okazja do pozyskania nowych klientów lub partnerów biznesowych. W przestrzeni Expo miejsce znajdzie ponad 200 startupów na różnych etapach rozwoju prezentujących swoje rozwiązania.
Okazji do networkingu będzie więcej. Organizatorzy przewidzieli też imprezy integracyjne, z których największa to Great Networking Party z koncertem na żywo oraz Before i Afterparty w sopockim Atelier, a także impreza na statku – infoShare on the Boat.
Dostęp do wszystkich wydarzeń podczas tegorocznego infoShare zapewnią odpowiednie wejściówki: darmowa Basic Pass, Standard Pass, Executive Pass, Investor Pass, Startup pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora a ceny Early Birds obowiązują tylko do 15 marca.
Więcej informacji na temat infoShare dostępnych jest na stronie https://infoshare.pl