Platforma sklepów internetowych RedCart.pl przekroczyła 6000 instalacji sklepów na swoim oprogramowaniu Spółka ETK, właściciel marki RedCart.pl, która zadebiutowała na polskim rynku e-commerce w 2008 roku, odniosła kolejny sukces. Po nieco ponad 3 latach obecności w sieci, platforma odnotowała ponad 6 000 instalacji sklepów internetowych. Oznacza to, że e-handel cieszy się w Polsce niesłabnącym zainteresowaniem, a rozwiązanie RedCart.pl spełnia oczekiwania swoich Klientów.
– Rosnące zainteresowanie sklepami RedCart.pl to wynik polityki firmy, która od samego początku ukierunkowana była na zadowolenie Klienta. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim Klienci obdarzają nas każdego dnia. Dynamika wzrostu instalacji sklepów internetowych w ostatnich 12 miesiącach była wyższa niż w poprzednich latach. Jest to kolejny sygnał dla całego zespołu RedCart.pl, świadczący o dobrym kierunku rozwoju firmy. Dążenie do perfekcji jest niezmiennie naszym priorytetem – komentuje Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu & PR RedCart.pl.
– Wyraźny ruch na witrynie RedCart.pl wiąże się z ciągłym rozwojem oprogramowania, ale też z rosnącą liczbą partnerów platformy. Imponująca ilość zintegrowanych hurtowni i dystrybutorów, systemów płatniczych, przewoźników oraz porównywarek cen przemawia na korzyść sklepów internetowych RedCart.pl. Sukcesywnie wzrasta liczba klientów, którzy zakładają u nas swój drugi, trzeci, czy nawet czwarty sklep. Świadczy to o ich sukcesie na płaszczyźnie e-commerce. Cieszymy się, że to właśnie my jesteśmy za to współodpowiedzialni – dodaje Małgorzata Mazurek, Kierownik Działu Sprzedaży RedCart.pl.
Po serii udanych działań, w tym po przejęciu Klientów jednej z platform sklepów internetowych, RedCart.pl umocnił swoją pozycję na rynku rozwiązań e-commerce. Z niecierpliwością oczekujemy na kolejny sukces, jeszcze w 2012 na rynku pojawi się zupełnie nowa wersja oprogramowania.
źródło: informacja prasowa