7 milionów dolarów dla SuperAwesome tworzącej reklamy bezpieczne dla dzieci

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

SuperAwesome, startup dostarczający bezpieczne dla dzieci komunikaty reklamowe, pozyskał 7 milionów finansowania. Zdobyty kapitał będzie przeznaczony na międzynarodową ekspansję i pomoże spółce osiągnąć cele finansowe. Dylan Collins, twórca projektu, chce zarobić 100 milionów dolarów.

7 milionów, żeby podbić Amerykę Północą i Azję

Powstały w 2013 roku brytyjski startup SuperAwesome jest platformą marketingową specjalizującą się w dostarczaniu reklam przyjaznych dzieciom. Za pośrednictwem serwisu komunikaty marketingowe są umieszczane m.in. w grach wideo, stronach internetowych i aplikacjach mobilnych, z których korzystają dzieci. Obecnie do klientów młodej firmy należą międzynarodowi giganci produkujący zabawki dla maluchów m.in. Hasbro, Mattel i Lego.  

SuperAwesome dociera z bezpiecznymi dla dzieci komunikatami reklamowymi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii, a Dylan Collins, pomysłodawca projektu planuje pojawić się na kolejnych rynkach. Aby zrealizować ten cel, spółka pozyskała 7 milionów dolarów finansowania. W przedsięwzięcie zaangażowały się fundusze venture capital m.in. Hoxton Ventures, w którym Dylan Collins jest partnerem.

SuperAwesome zawsze miał być globalnym biznesem

Zgromadzone środki finansowe będą przeznaczone na ekspansję SuperAwesome przede wszystkim w krajach Ameryki Północnej i Azji Południowo-Wschodniej. Właściciel biznesu stwierdził, że od początku istnienia startupu jego celem było stworzenie bezpiecznej dla dzieci platformy marketingowej o globalnym zasięgu, informuje serwis TechCrunch. Ponadto Dylan Collins zamierza w ciągu najbliższych kilku lat poprawić wyniki finansowe spółki i oświadczył, że za zadowalający przychód uzna ten na poziomie 100 milionów dolarów.

Przedsiębiorca ma osiągnąć powyższy cel intensyfikując ilość emitowanych komunikatów marketingowych. Dotychczas SuperAwesome ze swoimi reklamami dotarł do 250 milionów dzieci w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii. Dylan Collins uważa, że wszystkie tworzone przez nich reklamy zawierają odpowiednie treści dostosowane do wieku ich odbiorców.