fot. unspalsh.com
Lista finalistów
– Ósemka finalistów to bardzo silna grupa startupów, oferujących rozwiązania softwarowe dla biznesu. Wyselekcjonowaliśmy ją podczas półfinałów, które odbyły się w miastach w całej Polsce. Do tych regionalnych eliminacji zgłosiło się aż 130 początkujących firm – mówi Łukasz Czajkowski, Head of Membership, Network and Community w ABSL.
Wśród finalistów znaleźli się:
- Shelfwise – tworzy rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję do optymalizacji ekspozycji półkowej.
- Fream – oferuje Evryplace, narzędzie wykorzystujące wirtualną rzeczywistość do demonstrowania nieruchomości, przygotowania dokumentacji oraz do realizacji szkoleń online.
- VoicePin – to startup, który opracował Dronn, inteligentnego robota głosowego.
- Quantum Lab – tworzy system rozpoznawania emocji i sugerowania reakcji w trakcie rozmów telefonicznych. Rozwiązanie ma sprawdzić się szczególnie w call center.
- CloudStorm – oferuje rozwiązanie oparte o robotyzację, które ma usprawnić procesy biznesowe.
- Waywer – tworzy rozwiązanie z zakresu digital marketingu.
- Timate – jest autorem systemu do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy z wykorzystaniem technologii internetu rzeczy.
- Train&Benefit – to cyfrowa platforma motywująca do bycia fit.
Co dalej?
– Teraz najlepsi zaprezentują swoje rozwiązania podczas finału, który jak co roku będzie znakomitą okazją, by przedstawić innowacje szerokiemu gronu doświadczonych managerów. Konferencja ABSL już po raz dziewiąty będzie gościć ponad tysiąc przedstawicieli sektora nowoczesnych usług biznesowych, w tym prezesów, członków zarządu i dyrektorów globalnych firm – dodaje Czajkowski.
Partnerem projektu jest Procter & Gamble, który dostrzega korzyści wynikające z współpracy ze startupami. Doszukuje się w nich innowacyjnych rozwiązań, które będzie mógł przetestować i następnie wdrożyć do własnego ekosystemu. Podczas tej edycji wydarzenia spółka poszukuje startupów tworzących rozwiązania w obszarze innowacji systemowych, produktowych i procesowych.
Finał
– Właśnie dlatego już po raz trzeci zaangażowaliśmy się w konkurs organizowany przez ABSL jako partner główny, gospodarz warszawskiego półfinału oraz fundator dodatkowej, specjalnej nagrody dla startupu, którego rozwiązanie uznamy za szczególnie interesujące – podkreśla Marcin Półchłopek, dyrektor marketingu, Procter & Gamble w Europie Centralnej.
Finał ABSL Start-up Challenge odbędzie się 8 czerwca podczas konferencji ABSL „Poland. The place to grow” w Poznaniu.