Na zdjęciu: zegarek POMO WAFFLE | fot. Kickstarter | modyfikacja: 632×348
Zanim zespół odpowiedzialny za projekt opracował ostateczną wersję POMO WAFFLE, stworzył sto prototypów oraz przetestował urządzenie wśród pięćdziesięciu rodzin z dziećmi w wieku od 3 do 8 lat. Na podstawie zebranego feedbacku poprawiał kolejne wersje i dodawał potrzebne funkcje.
– Jako rodzic chciałam stworzyć produkt, który pomoże mi mieć oko na dzieci, a im z kolei przypomni o domowych obowiązkach. W Azji jesteśmy dobrze znaną firmą, ale teraz chcemy otworzyć się na cały świat. Pomoże nam w tym kampania na Kickstarterze – pisze Supreeya Kanikananta, jedna z twórców POMO WAFFLE. Do tej pory organizatorzy akcji zebrali ponad 47 tys. dolarów i osiągnęli podstawowy cel zbiórki.
Zobacz na poniższym wideo, jak działa urządzenie:
Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Z Product Hunta”.