Ubrania Do Oddania to marka, która od 2018 roku redefiniuje pojęcie drugiego obiegu na rynku tekstylnym. Początkowo prowadziła wyłącznie platformę fundraisingową www.ubraniadooddania.pl, wspierając przy tym kampanie charytatywne – każdy 1 kg odzieży to 1 zł dla organizacji, którym dotychczas przekazała ponad milion złotych. Obecnie, firma działa kompleksowo i na wielu płaszczyznach, wyznaczając trendy na rynku odzieży używanej.
Drugi obieg w Internecie
Marka sprzedaje odzież z drugiego obiegu w 13 sklepach własnych – Butikach Cyrkularnych oraz w UDO Second Handach, tworzy charytatywną platformę fundraisingową, zbudowała program Let’s Circle Together dla marek modowych oraz Program Partnerski dla właścicieli sklepów second handów. Teraz wkracza w świat sprzedaży internetowej re-commerce zachowując swoją filozofię zgodną z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego.
– Wejście do świata re-commerce jest kolejnym etapem naszej strategii rozwoju, który właśnie realizujemy. Udało nam się wypracować rozwiązanie, dzięki któremu, jesteśmy w stanie sprzedawać online ubrania z drugiego obiegu w atrakcyjnych cenach, które do tej pory ze względu na koszty obsługi re-commerce były zarezerwowane dla second handów stacjonarnych – mówi Tomasz Bocian, CEO marki Ubrania Do Oddania.
lalafo przyjmuje przedmioty z drugiej ręki
lalafo.pl to platforma internetowa i aplikacja mobilna, z której korzystać będzie marka Ubrania Do Oddania, to rozwiązanie promujące ekologię i oferujące wyszukiwanie asortymentu po rozmiarach, typach i opisach. Od 7 lat działa na Ukrainie, w Serbii, Grecji, Kirgistanie i Azerbejdżanie, a od 2022 r. także w Polsce. lalafo przyjmuje przedmioty z drugiej ręki, fotografuje i przygotowuje do umieszczenia w katalogu wraz ze szczegółowym opisem każdej rzeczy, a następnie wysyła bezpośrednio do kupującego.
– Wiemy jak ważne w wymiarze ekologicznym i społecznym jest wspieranie gospodarki cyrkularnej. Skupiamy sią na tym, by nasze działania ułatwiały i skracały procesy digitalizacji drugiego obiegu rzeczy. Dlatego nasza aplikacja mobilna i serwis internetowy są bardzo intuicyjne dla kupujących i dostawców. A dzięki nawiązaniu współpracy z Ubrania Do Oddania możemy zaoferować niepowtarzalną ofertę produktów z drugiej ręki – mówi Anna Polischuk, co-founderka lalafo.
W ofercie Ubrania Do Oddania w serwisie lalafo znaleźć można szeroką ofertę odzieży z drugiego obiegu dla każdego – damskich, męskich i dziecięcych. W serwisie wystawionych zostało ponad 20 000 sztuk odzieży vintage, casualowej, okolicznościowej oraz outletowej z metkami, a liczba rzeczy oferowanych przez Ubrania Do Oddania będzie systematycznie powiększana.
– Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z międzynarodową platformą lalafo, bowiem podziela nasze wartości w zakresie działalności charytatywnej i dbałości o planetę. Poza tym, korzystanie z niej jest bardzo proste, zarówno przez platformę internetową, jak i aplikację na smartfony – dodaje Tomasz Bocian, CEO marki Ubrania Do Oddania.