Pozyskane środki SUPERSONIC Food zamierza przeznaczyć na rozwój portfolio produktowego, marketing i budowę pozycji w kanałach retail i e-commerce.
– Poszukiwanie inwestorów rozpoczęliśmy wiele miesięcy wcześniej stawiając sobie ambitny cel, aby do ich grona dołączyli również doświadczeni managerowie przemysłu spożywczego z Polski i zagranicy, co zakończyło się sukcesem – mówi Chris Kozak, prezes zarządu i co-founder SUPERSONIC Food. W gronie inwestorskim znaleźli się aniołowie biznesu z Niemiec, Szwajcarii, Szkocji, Czech oraz z Polski. Jesteśmy przekonani, że zainteresowanie inwestycją wśród ekspertów branży spożywczej otworzy wiele drzwi w sektorze food, a dodatkowo potwierdza, że kierunek w jakim rozwija się Spółka jest bardzo atrakcyjny – dodaje.
Przeczytaj również 👉 SUPERSONIC Food pozyskał 2,6 mln zł na dalszy rozwój
Inwestorzy o rundzie finansowania
– Od samego początku dobrze rozumieliśmy się z założycielami i byliśmy przekonani co do wizji dalszego rozwoju Spółki – wskazuje Aleksander Kłósek, partner zarządzający YouNick Mint. To, co zbudowało w nas przekonanie, że warto zainwestować w SUPERSONIC Food to nie tylko perspektywiczny i dynamicznie rosnący rynek i dobrze skonstruowane portfolio produktów, ale nade wszystko energia i determinacja Zespołu, połączona z bogatym doświadczeniem w rozwoju wcześniejszych biznesów – dodaje.
– Ze względu na liczne i międzynarodowe grono inwestorów zamknięcie procesu i „dopięcie wszystkiego na ostatni guzik” wymagało dobrej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami i elastyczności w działaniu. Duża w tym zasługa radców prowadzących transakcję od strony formalno-prawnej – wspierającego spółkę Konrada Kąkola z kancelarii Dauman Legal, a po stronie inwestorskiej – Bartosza Jóźwiaka z kancelarii KOLEGIAL i Pawła Pałasza z YouNick Mint – komentuje Tomasz Teresak, członek zarządu i co-founder SUPERSONIC Food.
Foodtechowy startup
SUPERSONIC Food oferuje posiłki oraz napoje do szybkiego przygotowania charakteryzujące się doborem naturalnych składników, o udokumentowanym wpływie na zdrowie i samopoczucie. Odpowiada swoją ofertą na potrzeby świadomych, aktywnych i nowoczesnych konsumentów, żyjących często w pośpiechu, ale jednocześnie dbających o właściwe odżywiane i szeroko rozumiany wellbeing.
Przeczytaj również 👉 Polski Foodtech na 5-tym miejscu najprężniej rozwijających się rynków inwestycji VC – podsumowanie 2022