Ostatni dzwonek, żeby wziąć udział w Żabka Generations Challenge. Masz czas do 11 kwietnia

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Grupa Żabka

Udostępnij:

Dobiega końca nabór do programu Żabka Generations Challenge, skierowanego do twórców inicjatyw, którzy wspólnie z Grupą Żabka chcą tworzyć rozwiązania pozytywnie wpływające na dobrostan i zdrowie dzieci, młodzieży oraz seniorów. Chcesz wziąć udział w programie? Pospiesz się. Czas na zgłoszenie masz do 11 kwietnia.

Żabka Generations Challenge to program, w którym poszukiwane są rozwiązania wpływające na dobrostan – zdrowie psychiczne lub fizyczne dzieci, młodzieży i seniorów. W związku z nim organizatorzy – Grupa Żabka i Youth Business Poland – poszukują pomysłów, które łączą pokolenia oraz wykorzystują wpływ sklepu Żabka i zaangażowanie franczyzobiorcy na lokalne społeczności.

Jak wziąć udział w programie?

Aby wziąć udział w Żabka Generations Challenge, należy po pierwsze spełnić poniższe kryteria:

  1. Tworzyć rozwiązania wpływające na dobrostan, które przyczyniają się do podejmowania świadomych wyborów każdego dnia.
  2. Promować swoim rozwiązaniem aktywny i zdrowy styl życia, a także relacje międzyludzkie oparte na wspieraniu lokalnej społeczności.
  3. Oferować rozwiązania wpływające na zdrowie psychiczne i fizyczne dzieci, młodzieży i seniorów, które łączą pokolenia.
  4. Dbać o codzienne wartości społeczne i środowiskowe.

A po drugie do 11 kwietnia wypełnić ten formularz.

Weź udział i zyskaj

Udział w Żabka Generations Challenge to szereg korzyści. Uczestnicy będą mogli nawiązać współpracę z Grupą Żabka, a także staną przed szansą pozyskania grantu na dalszy rozwój swoich inicjatyw.

Uczestnicy Żabka Generations Challenge wezmą udział w warsztatach z pitch decku i nauczą się, jak prezentować swoje pomysły.

Twórcy wybranych projektów wystąpią w finale Innovation Day (19.04.2023) w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, gdzie będą mogli zweryfikować swoje projekty w środowisku biznesowym, między innymi wśród pracowników Grupy Żabka.

Nie zwlekaj. Wypełnij formularz i zgłoś się.

 

Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Grupą Żabka