Powstała platforma outsourcingowa dla branży mediowej i marketingowej

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Na rynku pracy debiutuje 360 Digital Natives – platforma outsourcingowa łącząca specjalistów z branży mediowej i marketingowej oraz firmy zainteresowane otrzymaniem wsparcia przy projektach, bez konieczności zatrudniania pełnoetatowego pracownika.

Zdjęcie główne artykułu by pexels.com

Przez lata praca projektowa była kojarzona z tzw. „wolnymi zawodami”. Obecnie wybiera ją coraz więcej menedżerów zmęczonych pracą w korporacji i świadomych swoich umiejętności zawodowych. Na współpracę w ramach elastycznych form zatrudnienia decydują się także przedstawiciele pokolenia Y, ceniący sobie niezależność, różnorodność zadań oraz work-life balance. Jednocześnie, w wielu zawodach i branżach tradycyjny model pracy staje się nieefektywny, a lokalizacja pracownika przestaje mieć większe znaczenie. Liczą się umiejętności i efekt końcowy.

– Praca w branży mediowej czy marketingowej jest niezwykle dynamiczna. W wielu przypadkach ma charakter zadaniowy i sezonowy. Wymaga też dużej elastyczności po obu stronach – wyjaśnia Żaneta Glinka, prezes 360 Digital Natives. – Stały zespół, który w normalnych warunkach jest w stanie efektywnie realizować wszystkie projekty na czas, może nie być wystarczający do obsługi dodatkowych zleceń lub przygotowania ofert przetargowych w najgorętszych momentach w roku. W takich przypadkach oferujemy wsparcie swoich specjalistów – dodaje.

Usługa skierowana jest zwłaszcza do domów mediowych, agencji interaktywnych i kreatywnych, działów marketingu dużych korporacji oraz audytorów mediowych. Mogą z niej także skorzystać małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebujące doraźnej pomocy, np. przy kampaniach reklamowych czy wprowadzaniu na rynek nowego produktu.

Rejestracja kandydatów została rozpoczęta z początkiem stycznia tego roku. W szczególności poszukiwane są osoby specjalizujące się w SEM, SEO, content marketingu, social media, video, performance, e-commerce, mobile, programmatic, zarządzaniu danymi, ad operations i audytach mediowych – zarówno freelancerzy, jak i specjaliści, którzy nie planują zmieniać pracy, a jedynie szukają dodatkowych wyzwań zawodowych.

Aby dołączyć do bazy, należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie i podać w nim szczegółowe informacje o swoim doświadczeniu i osiągnięciach zawodowych. W momencie pojawienia się zlecenia odpowiadającego preferencjom danego kandydata 360 Digital Natives pośredniczy w kontakcie pomiędzy zleceniodawcą a zleceniobiorcą, a w przypadku zainteresowania obu stron współpracą – bierze na siebie kwestie formalno-prawne.