– Słowo SUPERHERO rozumiemy w tym kontekście jako Start Up Positive Effects Recognition to Help Earth Regain Ownership, a definicja ta stanowi punkt wyjścia do oceny startupów zgłaszanych do konkursu. Do udziału zachęcaliśmy startupy zarejestrowane w Polsce, oparte na skalowalnym i generującym przychody pomyśle biznesowym. Ich celem działania – obok wzrostu wartości i generowania przychodów – powinno być rozwiązywanie istotnych wyzwań społecznych i środowiskowych. Uważamy, że ci, którzy się tego podejmują to prawdziwi superbohaterowie – mówi Łukasz Blichewicz, prezes Grupy Assay, która zorganizowała konkurs.
Finał zmagań startupów rozegra się podczas Assay SmartUp Day, 24 kwietnia br. To wyjątkowe spotkanie z ekspertami i profesjonalistami z obszaru inwestycji impaktowych oraz entuzjastami budowy i rozwijania startupów. Wydarzenie otworzy wykład Przemka Pohrybieniuka, partnera zarządzającego w ImpactAngels.pl, pt. „Czego potrzeba, aby startupy impaktowe miały szansę na rzeczywistą zmianę świata?”.
Debaty
Poza tym uczestnicy będą mieli okazję posłuchać dwóch debat – pierwszą z nich będzie rozmowa pt. „Startupy pozytywnego wpływu zmieniają świat”, w której udział wezmą osoby promujące zrównoważone podejście do biznesu, w tym prof. Bolesław Rok (ALK), dr Marta Karwacka (Deloitte), Paweł Niziński (B Corp), Maryla Wojcieszek (Huge Thing) oraz Aga Maciejowska (Plan Be Eco).
Druga debata to tzw. Executive MeetUp pt. „Szanse i wyzwania dla rozwoju innowacyjnych startupów pozytywnego wpływu – perspektywa inwestora” z udziałem Małgorzaty Bobrowskiej (PSIK / Resource Partners), Mariusza Grendowicza (ACP Credit / WWF), Anny Brussy (EIT Climate-KIC), Marty Zucker, autorki książek o kobiecych startuperkach oraz Łukasza Blichewicza (Grupa Assay). Obie debaty poprowadzi prezes fundacji StartUp Hub Poland – Maciej Sadowski. Wartość dodaną dla startupów zapewni wykład Roberta Morenia (Grupa Assay), pt. „Startupy – jak znaleźć odpowiedniego partnera finansowego, zbudować trakcję i zapewnić skalowanie biznesu”.
– Cieszymy się, kiedy powstają piękne idee przyczyniające się do zmiany świata, jednak bez przemyślanego planu biznesowego i konkretnych przychodów z działalności koncepcje te nie będą miały możliwości realizacji. Dlatego zależy nam na wytypowaniu firm, które mogą połączyć cele środowiskowe i społeczne z generowaniem przychodów – podsumowuje Łukasz Blichewicz.
Do udziału w Assay SmartUp Day zaproszeni są inwestorzy, aniołowie biznesu, przedsiębiorcy, eksperci branżowi, startupy i potencjalni startuperzy, a także innowatorzy i pasjonaci innowacji. Pełna agenda oraz lista prelegentów znajdują się na stronie wydarzenia.
Przydatne informacje
- UWAGA: udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje rejestracja – formularz dostępny jest tutaj.
- Liczba miejsc ograniczona.
- Data: 24 kwietnia 2023 r., start o godz. 13.30
- Miejsce: Google for Startups Campus Warsaw, Plac Konesera 10, Warszawa
Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Assay Group