fot. materiały prasowe
Torby ECOmonster są alternatywą dla obecnych rozwiązań, skostniałej branży plastikowych reklamówek. Startup chce wprowadzić do sklepów ekologiczną i ciekawą odpowiedź na plastikowe „taśki”.
Najważniejsze cechy produktów ECOmonster, a zarazem przewaga nad konkurencją to:
1. Ekologia
Torby wyprodukowane z materiału pochodzącego z recyklingu. Papier nie jest materiałem szkodliwym dla środowiska naturalnego w procesie biodegradacji. Torby papierowe 4 razy częściej niż plastikowe poddawane są recyklingowi.
2. Proces realizacji sprzedaży toreb
Założeniem startupu jest dawanie możliwości wyboru klientom. To osoba znajdująca się przy kasie będzie mogła sobie wybrać model torby, wzór, grafikę. Start-up planuje wprowadzić do sklepów stojaki, z co najmniej 3 różnymi projektami do wyboru. To, że klient sam sobie wybrał projekt torby, który mu się spodobał wydłuża cykl życia torby ECOmonster (ilość ponownych użyć), bijąc na głowę średni czas życia plastikowej reklamówki.
3. Grafika
Ciekawe grafiki i brak odrażającego logo są kolejnym powodem dla którego klienci chętniej będą sięgać po torby ECOmonster.
4. Projekty/serie produkcyjne
Regularne odświeżanie projektów na sklepowych stojakach, wymiana toreb oraz grafik tworzą wokół produktów ECOmonster otoczkę „kolekcjonerską”.
Takie połączenie ekologii i innowacyjnego podejścia do realizacji sprzedaży toreb daje w efekcie ciekawą alternatywę dla obecnie panującego trendu plastikowych reklamówek.