Znamy tegorocznych zwycięzców InfoShare Startup Contest!

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Znamy tegorocznych zwycięzców InfoShare Startup Contest!

Udostępnij:

Podczas tegorocznego InfoShare Startup Contest wyłoniono trzech zwycięzców, w kolejności: 1. Genotic, 2. upLYFT, 3. Beholder. Gratulujemy!

Sylwetki startupów wyłonionych w finale:

1. Genotic – polski startup, który prowadzi sprzedaż przeciwciał zaprojektowanych przez sztuczną inteligencję oraz   narzędzia, które pomogą pracować z bioinformatyką napędzaną przez AI.

2. upLYFT – londyński startup, który stworzył specjalny rękaw dla osób podnoszących ciężary, sterowany za pomocą aplikacji. To terapia wibracyjna mająca na celu zwiększenie sprawności fizycznej, zmniejszenie bolesności mięśni i wspomaganie rozgrzewki.

3. Beholder – ukraińska firma programistyczna, która wspiera poszukiwania ropy i gazu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i znacząco obniża koszty finansowe i środowiskowe działalności poszukiwawczej. Startup przeprowadził już dwa programy pilotażowe – jeden w Teksasie, drugi w Turcji.

AI4SKIN wybrany do VII edycji InCredibles

Spośród 20 najlepszych startupów wyłonionych w półfinałach Startup Contest, został wybrany jeden – polski startup AI4SKIN, który weźmie udział w VII edycji InCredibles, programu mentoringowego dla młodych przedsiębiorców z wizją, stworzonego przez Sebastiana Kulczyka. Produkt AI4SKIN pozwala na wczesną diagnozę raka skóry za pomocą sztucznej inteligencji.

– Do kolejnej edycji programu mentoringowego InCredibles postanowiliśmy zaprosić spółkę AI4SKIN. Zgodnie z motto Sebastiana Kulczyka wspieramy młodych przedsiębiorców, którym nie jest wszystko jedno z kim, jak i dlaczego robią biznes – mówi Jarosław Sroka, Członek Zarządu Kulczyk Investments, koordynator programu InCredibles.

Program InCredibles to kilka miesięcy zindywidualizowanego, bezpłatnego wsparcia dla przedsiębiorców przez polskich i zagranicznych mentorów – uznanych founderów, inwestorów, doradców i specjalistów z zakresu m.in. zarządzania, sprzedaży i marketingu, strategii, komunikacji, finansowania oraz HR.