Czym jest Wasz projekt?
Jesteśmy polskim producentem materacy, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, a swoje wyroby sprzedajemy jedynie online, za pomocą naszej strony internetowej. Dajemy każdemu naszemu Klientowi możliwość testowania zakupionych u nas produktów we własnym domu, przez okres 60 dni, w trakcie którego, może on bezpłatnie i bezproblemowo zwrócić towar.
Jaki problem rozwiązujecie?
Nasza firma powstała jako odpowiedź na dużą dezorientację, panującą wśród klientów, pragnących wybrać jak najlepszy materac dla siebie, zdanych na zalew wielu ofert, specjalistyczny żargon i sugestie pracowników sklepów meblowych. Uważamy, że pojęcie “wygodny materac”, wcale nie jest tak względne, jak mogłoby się wydawać i o ile prawdopodobnie niemożliwym jest stworzenie materaca, który zadowoli literalnie każdego, o tyle realnym jest wyprodukowanie takiego, który zapewni komfort większości ludzi, niezależnie od ich wieku, wagi czy przybieranej podczas snu pozycji. Proponujemy więc naszym Klientom jeden optymalny materac, z dopasowujących się do ludzkiego ciała i jego niuansów, materiałów, który mogą przetestować we własnym domu przez 60 dni i w razie niezadowolenia bezproblemowo i bezpłatnie zwrócić, co jest naszym zdaniem najlepszym rozwiązaniem, by realnie ocenić materac, czego nie można powiedzieć o kilkunastominutowych oględzinach w sklepach stacjonarnych.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasz oferta powstała z myślą o świadomych konsumentach, osobach dbających o siebie i swoje zdrowie, a także o zdrowie i rozwój swych dzieci, którym nieobojętna jest jakość materiałów i miejsce produkcji towarów, które kupują.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Nasza firma zarabia na detalicznej sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem własnej strony internetowej.
Kto stoi za projektem?
Obecnie w rozwój naszej firmy zaanagażowanych jest pięć osób, które zajmują się nadzorem nad produkcją, realizacją zamówień, marketingiem i obsługą klienta.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Naszym dużym sukcesem jest fakt, iż przez niecały rok działalności, staliśmy się rozpoznawalną na rynku marką, którą zainteresowały się też media branżowe (m. in Cztery Kąty) oraz oczywiście stały wzrost sprzedaży naszych produktów.
Jakie są plany rozwoju?
Nasz najbliższy cel to ekspansja na zachodnie rynki- niemiecki i austriacki.