Czym jest Wasz projekt?
Bookero to innowacyjny system rezerwacji online. To co z pewnością wyróżnia go na tle konkurencji to rozbudowane możliwości konfiguracji przy jednoczesnym zachowaniu prostoty w jego obsłudze. Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs sprawia, że właściwie każdy będzie w stanie korzystać w swojej firmie z systemu rezerwacyjnego. Nie potrzeba specjalistycznej wiedzy programistycznej, aby zacząć korzystać z naszego systemu. Gotowe wtyczki pozwolą na szybkie skonfigurowanie formularzy rezerwacyjnych w dowolnym miejscu, a przyjazny panel oraz dedykowana aplikacja mobilna umożliwią łatwe zarządzanie rezerwacjami. Z pewnością niebywałą zaletą systemu jest również jego transparentność. Odpowiednio skonfigurowany daje poczucie użytkownikowi, że korzysta on z w pełni autorskiego systemu rezerwacyjnego klienta. Takie rozwiązanie znacznie podnosi wiarygodność oraz prestiż firmy, która z niego korzysta.
Jaki problem rozwiązujecie?
Rezerwacje online są przyszłością firm z szeroko pojętej branży usługowej, dlatego też jest coraz większe zainteresowanie tego typu rozwiązaniami. Za cel postawiliśmy sobie stworzenie systemu, które byłby przyjazny dla klienta, samowystarczalny i przede wszystkim przynosił realne korzyści. Bookero w odróżnieniu od konkurencji zostało tak zaprojektowane, aby jego samodzielne wdrożenie nie sprawiało problemów. Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste, gdyż alternatywne projekty przy rozbudowanej funkcjonalności są zazwyczaj nieprzystępne dla zwykłego użytkownika. Nie wymagamy znajomości programowania, aby umieścić wtyczkę na swojej stronie. Wyznaczając nowe standardy udostępniamy rozszerzenia do najpopularniejszych systemów open source jak WordPress czy Joomla!, a jeśli zachodzi taka potrzeba osobiście instalujemy wtyczkę, oczywiście bezpłatnie.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Bookero skierowane jest przede wszystkim do firm z branży usługowej. Lekarze, fryzjerzy, kosmetyczki, restauracje, warsztaty czy nawet osoby prywatne mogą bez problemów dostosować system do swoich potrzeb. Dzięki zastosowaniu reguł i parametrów rezerwacji otrzymujemy mnóstwo możliwości w tym automatyczne odrzucenie czy też akceptację zapytań o wolne terminy. Każdy to chce zautomatyzować proces rezerwacyjny w swojej firmie z pewnością będzie usatysfakcjonowany możliwościami jakie udostępnia nasz system. Co więcej Bookero pozwala na generowanie formularzy rezerwacyjnych dla wszystkich tych, którzy nie posiadają własnej strony internetowej.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Podstawowa wersja naszego systemu w chwili obecnej jest bezpłatna i pozwala na stworzenie w pełni funkcjonalnych formularzy rezerwacyjnych. Pozostałe pakiety są udostępniane w formie miesięcznej lub też rocznej opłaty abonamentowej. Są one wzbogacone o dodatkowe funkcje, które pozwalają na rozbudowanie możliwości panelu jak m.in. moduł pracowniczy czy płatności online.
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi trójka młodych ludzi, którzy dostrzegli zapotrzebowanie rynku na systemy rezerwacji online, realizując wspólnie projekty dla segmentu usług gastronomicznych. Wieloletnie doświadczenie oraz nowatorskie podejście pozwoliło im na stworzenie zaawansowanej aplikacji, która dzisiaj świetnie sprawdza się nie tylko w przypadku gastronomii lecz także w każdej innej dziedzinie, która umożliwia rezerwowanie usług lub miejsc.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
W styczniu 2017 roku oficjalnie zakończyła się wersja beta systemu. Od tego czasu, między innymi dzięki naszym klientom i wykonanym testom, wprowadziliśmy szereg usprawnień i aktualizacji poprawiających działanie i funkcjonalność. Uwagi użytkowników są dla nas niezwykle ważne, gdyż to dzięki nim system tak dynamicznie się rozwija. Przez okres dwóch ostatnich miesięcy pozyskaliśmy znaczne grono użytkowników co traktujemy jako pozytywny prognostyk na przyszłość.
Jakie są plany rozwoju?
Najbliższy czas z pewnością będziemy starali się wykorzystać na wdrażanie usprawnień, które pozwolą również innym branżom na korzystanie z naszego systemu. Niezwykle ważne jest dla nas, aby zachować przy tym równowagę miedzy funkcjonalnością, a prostotą użytkowania. Dodatkowo chcemy także rozbudować aplikację mobilną, która pozwoli jeszcze efektywniej wspomóc klienta w zarządzaniu rezerwacjami.