Jeden z prelegentów konferencji e-commerce (mówiący o wyspecjalizowanych wyszukiwarkach), zainspirował Mariusza Klementowskiego do stworzenia Jumbster. Narodziła się wtedy idea, aby dać kierowcom dostęp do aktualnych cen paliw, a także możliwość porównania i wyboru najkorzystniejszej dla nich oferty. W 2015 roku do twórcy platformy dołączył Marcin Brzeski – Co-founder, wspierając Jumbster umiejętnościami kodowania oraz UX.
– Codziennie 2,4 mln kierowców w Polsce kupuje paliwo tracąc nawet 1650 zł., a właściciele TIRów 38 000 zł. rocznie, z powodu różnic cen pomiędzy stacjami paliw. Jednocześnie 71% kierowców deklaruje, że cena jest dla nich najważniejsza. Problem w tym, że nie mamy możliwości jej zweryfikowania, bez odwiedzenia kilku pobliskich stacji. My to zmieniamy. Dajemy narzędzie, które pozwala znaleźć najlepszą ofertę paliw, myjni czy kawy w okolicy lub na wskazanej trasie i zarezerwowania ceny na czas dojazdu do stacji. Jumbster, jako jedyna platforma pokazuje aktualne ceny w czasie rzeczywistym i daje 100% gwarancji na wyświetlane informacje.
Każdy na swoim telefonie może wyświetlić stronę z cenami, dzięki czemu stacje paliw mogą dotrzeć nie tylko do kierowców przejeżdżających obok, ale do znacznie większego grona klientów. Osoba, odwiedzająca platformę, zapozna się z bieżącymi promocjami i ofertami partnerów Jumbster. Co więcej, każdy klient, po skorzystaniu z wybranej przez siebie stacji, ma możliwość wyrażenia opinii na temat obsługi.
Maciej Kiersnowski (współwłaściciel stacji paliw), dostrzegając potencjał platformy, zdecydował się na podjęcie współpracy – “wierzę w innowacyjne rozwiązania, które zwiększają obszar oddziaływania, a przede wszystkim wygenerowaną sprzedaż stacji”. Tym samym stacja “Petrodom” w Ożarowie Mazowieckim, przy ulicy Poznańskiej 360, stała się pierwszym oficjalnym partnerem Jumbstera.
– Obecnie widzimy olbrzymie zainteresowanie wśród właścicieli stacji paliw naszym rozwiązaniem. W serwisie pojawiły się pierwsze stacje Petrodom i Pegas, a rozmowy z kolejnymi stacjami są w toku. Zapraszamy do współpracy każdego, również właścicieli pojedynczych stacji, którzy w innowacyjny sposób chcą zwiększać sprzedaż – mówi Mariusz Klementowski z Jumbster.
fot. pexels.com