– Nasza wspólna oferta to kompletna propozycja dla klientów indywidualnych oraz sieciowych. Rozwiązania z zakresu e-commerce, aplikacje typu softPOS oraz produkty systemowe dla sieci handlowych to wachlarz propozycji wchodzących w skład oferty. Będziemy je dalej rozwijać, tworząc indywidualne rozwiązania, skrojone na miarę potrzeb wszystkich klientów – mówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel.
Bogatsza oferta i nowe rozwiązania
– Jesteśmy przekonani o wartości tej akwizycji i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kar-Tel na przestrzeni lat wypracował wysokie kompetencje w oferowaniu usług dodanych dla klientów z każdego segmentu rynku. Ponadto spółki z grupy cechuje elastyczność i zwinność przy realizacji projektów. Przed nami pracowite miesiące, w których będziemy skupiać się na maksymalizacji wartości dla obu firm – dodaje Michał Krasiński, były Head of Product Management w PayTel, pełniący obecnie rolę General Managera w Kar-Tel.
Przejęcie umożliwi PayTel poszerzenie oferowanych rozwiązań płatniczych oraz usług dodatkowych, a także pozwoli na nawiązanie nowych partnerstw i zwiększenie udziału w rynku.
PayTel i Kar-Tel nadal będą aktywnie działać na rzecz rozwoju i upowszechniania płatności elektronicznych oraz usług cyfrowych w Polsce.
PayTel i SelfMaker łączą siły. Celem jest rozwój automatyzacji polskiego handlu i usług