Czym jest Wasz projekt?
swipx to platforma łącząca producentów oprogramowania komputerowego z firmami poszukującymi właściwego rozwiązania. Firma umożliwia wyszukanie, porównanie i wybór właściwego oprogramowania spośród ponad 5000 dostępnych rozwiązań informatycznych podzielonych na 12 kategorii takich jak: – Analityka i Inteligencja Biznesowa – Audyt i Zgodność – Współpraca i Produktywność – Zarządzanie Relacjami z Klientami i Usługi – Zarządzanie Obiektami – Finanse i Rachunkowść – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Zarządzanie IT – Bezpieczeństwo IT – Marketing – Zarządzanie Operacjami – Sprzedaż i e-Commerce Z kolei kategorie te podzielone są na ponad 200 procesów biznesowych.
Jaki problem rozwiązujecie?
Pomagamy w procesie wyboru właściwego oprogramowania poprzez możliwość zastosowania filtrów, które zawężają dostępne opcje co w rezultacie daje najtrafniejsze wyniki wyszukiwania dostosowane do potrzeb firmy. Wyniki te i kolejność występowania na stronie zależą tylko i wyłącznie od spełnianych wymogów. swipx jest w pełni niezależną platformą, która nie faworyzuje żadnej z firm sprzedających oprogramowanie. Dla firm sprzedających oprogramowanie komputerowe jesteśmy dodatkową formą marketingu i możliwością bycia widocznymi na rynku europejskim.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Nasz produkt skierowany jest dla osób poszukujących właściwego oprogramowania dla ich firmy oraz dla producentów oprogramowania. Szczególnie dla producentów oprogramowania niezadowolonych ze swoich wysiłków marketingowych jest miejscem na wzmocnienie widoczności firmy i zwiększanie ruchu na ich stronie internetowej.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
swipx jest darmowy dla obu stron – poszukujących i producentów. Dla producentów istnieją 2 rodzaje subskrypcji: 1. Subskrypcja podstawowa – bezpłatna – widoczność dla tysięcy odwiedzających swipx – podsumowanie głównych obszarów biznesowych – proces biznesowy – obejmowane kraje i języki – modele cenowe – serwis posprzedażny i wsparcie 2. Subskrypcja rozszerzona – płatna – wszystko z subskrypcji rozszerzonej – generowanie leadów – nieograniczone linki do strony – 3 dodatkowe procesy biznesowe – zamieszczanie prezentacji (video, zdjęcia, grafiki) – referencje od klientów – zasięg prasowy – odsyłacze do innych rozwiązań informatycznych firmy – szczegółowy opis firmy i danego rozwiązania – statystyki strony, raportowanie i analityka
Kto stoi za projektem?
Pomysłodawcą i założycielem startupu jest Svend Erik Kundby Nielsen. Svend Erik Kundby Nielsen przez długie lata pracował jako bankier m.in. we Frankfurcie nad Menem i na nowojorskim Wall Street. Następnie zaczął karierę w najstarszym koncernie informatycznym na świecie, pełniąc kierownicze funkcje w takich stolicach jak Wiedeń, Zurich, Bruksela. W ostatnich latach sprawował funkcję Dyrektora Generalnego IBM Australia & Nowa Zelandia.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt znajduje się w fazie rozwoju, dokonując ekspansji na rynki zagraniczne. Jesteśmy obecni w Danii, Finlandii i Niemczech. Stale pracujemy nad naszą platformą by zapewnić możliwie najlepsze doświadczenia naszym użytkownikom.
Jakie są plany rozwoju?
W najbliższym czasie planujemy otworzyć biura w kolejnych stolicach Europy. Stale pracujemy nad naszą platformą by zapewnić możliwie najlepsze doświadczenia naszym użytkownikom. Chcemy powiększyć bazę dostępnych rozwiązań na naszej stronie z ponad 5000 obecnie do 8000 do końca roku 2017.