Konkurs rozpoczyna się pięciotygodniową rozgrywką eliminacyjną online. Uczestnicy wcielają się w role właścicieli wirtualnych przedsiębiorstw i podejmują realistyczne decyzje biznesowe. Zarządzają takimi obszarami jak: oferta, inwestycje, HR, dostawcy, sprzedaż, marketing czy finanse. Po każdej rundzie studenci dokonają analizy swoich decyzji, wyciągają wnioski i ulepszają strategie biznesowe.
Rozgrywka finałowa odbędzie się stacjonarnie w Warszawie, gdzie 10 najlepszych Zespołów powalczy o tytuł Akademickich Mistrzów Menedżerskich. Zespół, który w finale zdobędzie I miejsce otrzyma nagrodę finansową o wartości 6 tys. zł, II miejsce – 4 tys. zł, III miejsce – 2 tys. zł.
Rekrutacja trwa od 26 lutego do 27 marca 2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia do konkursu dokonuje opiekun (nauczyciel akademicki).
Szczegółowe informacje, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej.