Kaufland.pl umożliwi sprzedawcom internetowym dotarcie do nowych grup docelowych i milionów dodatkowych klientów, zapewniając szybki i łatwy dostęp do międzynarodowego rynku online. Wystarczy jedna rejestracja, aby oferenci mogli korzystać nie tylko z polskiej platformy, ale także sprzedawać swoje artykuły w Niemczech, Czechach, na Słowacji i w Austrii.
– Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny, oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jako firma nowoczesna, idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w świecie online, a sprzedawcom prowadzącym działalność w naszym kraju atrakcyjny kanał dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu. Kaufland Marketplace już za kilka miesięcy zagości w Polsce i mamy nadzieję, że rozpoznawalność i wartości naszej marki uczynią go jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w kraju – mówi Michał Łagunionek, prezes zarządu Kaufland Polska.
Kaufland.pl dla sprzedawców detalicznych
Kaufland.pl będzie funkcjonować w oparciu o model marketplace’u, co oznacza, że będzie współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy we własnym imieniu zaoferują swoje produkty na stronie. Dostępnymi kategoriami będą m.in. dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci, sport i moda.
Nie tylko Kaufland – wiele marketplace’ów na rynku polskim
W Polsce rynek marketplace’ów ma się bardzo dobrze w wielu kategoriach. Platformy oferują szereg korzyści dla sprzedawców, zapewniając szeroką grupę docelową, możliwości skutecznych działań marketingowych czy pomoc przy obsłudze klientów. I nie mamy tu na myśli typowych gigantów jak Allegro czy Amazon. Świetnie radzą sobie również: Morele.net, Empikplace i Decathlon Marketplace.
Czy Kaufland dorówna poziomowi pozostałych marketplace’ów w Polsce? Poprzeczka jest zawieszona wysoko, a my mocno trzymamy kciuki, żeby sprzedawcy uzyskali nową, intuicyjną i skuteczną platformę do sprzedaży.
Sprawdź opinie ekspertów na NowyMarketing
Zobacz, co o wkroczeniu Kaufland Marketplace na polski rynek mówią eksperci: Rafał Wasyluk (Digital Shelf Experience Global Lead, VML) i Przemysław Kalinowski (Współwłaściciel Olimp Marketplace).
– Patrząc na sprzedawców, którzy początkowo prowadzili sprzedaż wyłącznie na rynku niemieckim, a potem rozszerzyli swoją działalność o rynek czeski czy słowacki, nie był to skok gwałtowny. Kaufland przyjął strategię powolnego wchodzenia na rynki i dopiero teraz, po kilku miesiącach obecności, obserwujemy większy napływ zamówień z tych krajów. Wydaje mi się, że tutaj portal będzie stosował bardzo podobną strategię, ale oczywiście to tylko przypuszczenia. – mówi Przemysław Kalinowski.
Czytaj dalej na NowyMarketing.
Zdjęcie główne: Informacja prasowa Kaufland.