Tylko wygrywa nagrodę Best of X Polska

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Firma meblarska nowej generacji, Tylko, otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie zorganizowanym przez Allianz dla startupów Best of X Polska.

Best of X to specjalnie dedykowany konkurs mający na celu znaleźć najlepsze startupy w poszczególnych krajach Europy, między innymi w Niemczech, w Czechach i w Polsce. Pierwszy plebiscyt odbył się w Monachium w 2014 r. i do dnia dzisiejszego wynajduje najlepsze startupy w 6 europejskich miastach. Laureaci poprzednich edycji Best of X to między innymi NavVis, Flixbus i AdBlock Plus. Nagroda Best of X to nie tylko wyróżnienie, ale również symbol zaufania potencjalnych inwestorów i konsumentów. 

– Nagroda ta udowadnia, że dostarczamy klientom najwyższej jakości produkt i usługę poprzez nasze rozwiązanie dostępne na wielu platformach technologicznych. Jesteśmy wdzięczni jury i publiczności, że docenili naszą filozofię, która mówi, że klienci nie powinni iść na kompromis podczas zakupu mebli – podkreślają założyciele Tylko.

Zasady funkcjonowania konkursu są jednakowe niezależnie od regionu. Organizatorzy zapraszają wszystkich członków regionalnej branży e-commerce, żeby nominowali ich top startupy. Uczestnicy muszą mieć swoje siedziby w danych regionach i nie istnieć na rynku dłużej niż 5 lat. 130 ambasadorów BoX, w tym fundusze wysokiego ryzyka, reprezentanci mediów startupowych oraz przedsiębiorcy wybierają spośród nominowanych.  Ich głos oraz głos publiczności nominują 10 finalnych firm, które mają możliwość prezentacji przed jury. Filozofia firmy Tylko, która jest przed wszystkim skupiona na konsumentach, daje klientom możliwość zakupu mebli bez kompromisu dzięki zaawansowanej technologii i łatwemu designowi aplikacji. I to właśnie ona przekonała jury i publiczność w wyborze marki, Tylko jako zwycięzcę plebiscytu spośród wielu konkurentów.

– Jury podjęło szybką i jednomyślną decyzję by przyznać nagrodę Tylko – mówi doświadczony przedsiębiorca i anioł biznesu Brigit Strobel. Dodaje, że Innowacyjny startup, który pokazuje jak produkty codziennego użytku jakim są szafki, stają szybko rosnącym idealnym modelem biznesowym w branży e-commerce, tym samym tworząc miejsca pracy. Jako jury szybko wybraliśmy zwycięzcę w pierwszej polskiej edycji Best of X.

Międzynarodowe zainteresowanie polskim ekosystemem startupowym znacznie wzrosło w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jest to spowodowane stałym wzrostem jakości startupów wśród wszystkich gałęzi przemysłu. Polska poprawiła swoją pozycję w technologicznej (i stąd startupowej) gotowości.

– Digitalizacja jest jednym z filarów naszej strategii biznesowej. Chcemy wprowadzić szereg nowych rozwiązań technologicznych, które zwiększą wartość naszej działalności i przewagę konkurencyjną. Współpraca ze startupami jest jednym z kluczowych obszarów, dzięki któremu możemy znaleźć nowe inspiracje i rozwiązania – powiedział Manuel Holl, Dyrektor Zarządzania Rynkiem w Allianz. –Dziś najbardziej innowacyjne rozwiązania są zazwyczaj wdrażane przez startupy, dlatego Allianz chce zostać liderem w digitalizacji ubezpieczeniowej w Polsce i angażować się w tworzenie i wspieranie polskiej sceny startupowej. Jesteśmy otwarci na współpracę z młodymi przedsiębiorcami i wspieramy ich najciekawsze projekty – dodaje Manuel Holl z Allianz