W tym momencie jest to jedyne tak kompleksowe rozwiązanie dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki produktowi oferowanemu przez Survicate firmy mogą zebrać opinie od swoich klientów wykorzystując różne rozwiązania oraz urządzenia.
Survicate działa w modelu SaaS (Software as a Service), co oznacza, że aplikacja działa w chmurze i jest sprzedawana w abonamencie.
Zaawansowany produkt i wysoka jakość obsługi klienta w firmie skutkuje bardzo dobrymi ocenami klientów. Dzięki temu polski startup niedawno znalazł się na liście 20 najlepiej ocenianych oprogramowań do przeprowadzania badań na świecie w rankingu Capterra – jednej z największych wyszukiwarek oprogramowania dla biznesu.
W krótkim czasie Survicate zainteresował klientów z całego świata, zwłaszcza ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanady. Obecnie firma posiada użytkowników w ponad 70 krajach. Są to między innymi PZU, Oberlo, LexisNexis, District of Columbia Public Schools, czy Booksy.
Finansowanie zostało pozyskane od ARIA Nowych Technologii, Newberg Investment oraz grupy aniołów biznesu. Dołączyli oni do już obecnych funduszy jak np. Innovation Nest oraz Huge Thing. Do tej pory roczny przychód Survicate wynosił blisko milion złotych. Założyciele przewidują wzrost przychodu w ciągu roku nawet o 300%.
Jak mówi CEO Kamil Rejent, środki pochodzące z finansowania firma chce przeznaczyć na rozwój, w tym rozbudowę zespołu w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta. Oprócz tego kontynuowane będą inwestycje w obecne oraz nowe kanały pozyskiwania klientów. Kluczowy będzie także dalszy rozwój produktu. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu klientów, firma wprowadza nowe rozwiązania produktowe, w tym umożliwienie przeprowadzania ankiet w aplikacji mobilnych.