do realizacji kampanii z wykorzystaniem influencerów, nie pozostawiają złudzeń, że konsekwentnie realizują wyznaczone cele.
Ich giełdowy debiut to kolejny krok w planowanym rozwoju firmy. Stojąca za sterami przedsiębiorstwa Maria Belka już teraz zapowiada ekspansję międzynarodową.
Na zdjęciu: Maria Belka z Bit Evil
Bit Evil specjalizuje się w marketingu internetowym, a także w tworzeniu nowatorskich rozwiązań informatycznych, takich jak alternatywne platformy marketingowe i sprzedażowe.
Firma zarządzana jest przez Marię Belkę, która po zdobyciu solidnego wykształcenia za granicą, wróciła do Polski, aby rozwijać swoja firmę. Maria jest jedną z nielicznych kobiet stojących u steru firm z zakresu nowych technologii. Zaangażowana społecznie w działania mentorskie, m.in. w strukturach Global Shapers (The World Economic Forum).
W portfelu Bit Evil znajdują się takie projekty, jak platformy Brand Sabbath czy aplikacja EraCoin. Sztandarowy produkt spółki, Brand Sabbath, to pierwsza sieć współpracy dla blogerów i vlogerów umożliwiająca zamianę ich potencjału marketingowego na realne pieniądze. Działania blogerów są mierzone przez kody śledzenia, a następnie przeliczane na zarobki, które w czasie rzeczywistym trafiają do ich wirtualnych portfeli. – W ten sposób blogerzy zyskują pewien komfort pracy i poczucie bezpieczeństwa. Rośnie także ich motywacja do tworzenia kontentu o wysokiej jakości i dużym potencjale reklamowym – tłumaczy Maria Belka.
EraCoin z kolei to pierwsza polska kryptowaluta (polski bitcoin), którą twórcy maksymalnie zdemokratyzowali. Będzie ona bowiem dostępna dla wszystkich posiadaczy smartfona. Aplikacja działa na zasadzie bardzo innowacyjnego programu lojalnościowego, a produkt jest na tyle nowoczesny, że w fazie testów popularne sklepy internetowe nie były w stanie przyporządkować go do żadnej ze swoich kategorii. EraCoin jest obecnie rozwijana i testowana w Polsce.
W najbliższych miesiącach spółka chce sfinansować także ekspansję zagraniczną, przede wszystkim w USA. – W drugiej połowie roku mamy roadshow w USA, Singapurze, Portugalii i Finlandii. Naszym celem będzie głównie rozpoznanie oczekiwań tamtejszych użytkowników, tak abyśmy mogli zaoferować im, zgodnie z naszymi zasadami, produkty „skrojone na miarę” – mówi Maria Belka.
– Debiut na NewConnect to kolejny krok w rozwoju firmy i umacniania jej pozycji. To jasny komunikat do naszych obecnych i przyszłych inwestorów – jako start-up odrobiliśmy starannie zadanie domowe rozwijając produkty o największym potencjalne wzrostu i przygotowując je do wdrożenia przez potencjalnych odbiorców. Dzisiaj jesteśmy gotowi na to, aby wejść z firmą w dorosłość i zacząć działać wśród profesjonalnych przedsiębiorstw globalnych – komentuje Maria Belka.