Martechowa konsolidacja: Justtag Group przejmuje sieć Adrino

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Martechowa konsolidacja: Justtag Group przejmuje sieć Adrino

Udostępnij:

Działająca na rynku platform data-as-a-service Justtag Group przejmuje Adrino, sieć reklamy native. Niedawno grupa dokonała akwizycji fińskiej spółki Relevant Audience z grupy Relevant Digital, dostarczającej dane do targetowania kampanii reklamowych m.in. w krajach nordyckich.

Justtag Group rozszerza portfolio swoich usług o reklamę natywną oraz performance marketing. Właśnie przejęła Adrino, jedną z pierwszych w Polsce sieci reklamy natywnej oraz mobilnej, od kilku lat realizującą też działania z obszaru performance marketingu. Wszystkie produkty firmy działają w oparciu o autorskie narzędzia technologiczne. Transakcja nie obejmuje produktów Adrino służących do e-mail marketingu – LeadR i EmailNetwork, które od teraz będą funkcjonowały jako niezależne podmioty.

Koniec ery 3rd party cookies

– W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na rozwoju JustID, największego w Polsce systemu identyfikacji użytkowników w otwartym internecie i wprowadzaniu go na kolejne rynki. Obecnie współpracujemy już z ponad 9 tys. domen w kilku krajach, a miesięcznie osadzamy ponad 350 mln identyfikatorów JustID. W Polsce w ciągu ostatnich 6 miesięcy zasięg identyfikatora wzrósł czterokrotnie, tworząc realną alternatywę dla reklamodawców w świecie bez 3rd party cookies. Teraz przyszedł czas na włączenie go w kolejne obszary rynku digital – zaczynamy od reklamy natywnej. Stąd też decyzja o konsolidacji z Adrino – podkreśla Tomasz Chłodecki, prezes i współzałożyciel Justtag Group.

20 nowych osób na pokładzie

Do Justtag Group dołączył dotychczasowy zespół Adrino – łącznie ponad 20 osób, z których część objęła stanowiska kierownicze. Tym samym zespół Grupy składa się już z 65 osób. Dotychczasowy CTO Adrino – Tomasz Mielcarz – został CTO całej Grupy Justtag. Z kolei Anna Pakulska, wcześniej CSO w Adrino, objęła stanowisko Head of Direct Sales i będzie zarządzała działem sprzedaży direct. Natomiast Maciej Szymczak, jako Head of Product w Justtag Group zajmie się rozwojem produktów w obszarze reklamy natywnej oraz identyfikacji JustID.

– Obecnie skupiamy się na połączeniu obu spółek w jedną dobrze funkcjonującą firmę. Pracujemy też nad rozwojem produktu natywnego i stworzeniem unikalnej oferty dla wydawców, łączącej kompetencje obu firm. Jednocześnie nadal intensywnie rozwijamy JustID, ponieważ tzw. „era post 3rd party cookies” zbliża się wielkimi krokami – zaznacza Tomasz Chłodecki.

Czytaj także: