Finnoscore Retail Banking to coroczne badanie, w którym analizowane są doświadczenia klientów z 24 krajów Europy i Ameryki Północnej. PKO Bank Polski uzyskał najwyższe noty w kategoriach: bankowość online, aplikacje mobilne oraz online onboarding. Autorzy badania docenili także cenową transparentność oferty oraz efektywność działań banku w obszarze marketingu internetowego i social mediów. Ponowna wygrana w rankingu Finnoscore Retail Banking potwierdziła pozycję PKO Banku Polskiego jako lidera bankowości w międzynarodowej czołówce sektora finansowego. Oprócz zwycięstwa w głównej klasyfikacji niezależna kapituła ekspertów przyznała PKO Bankowi Polskiemu również tytuł „idealnego banku” w kategorii bankowość elektroniczna, co jest zasługą realizowanej przez bank strategii cyfrowej transformacji.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze wysiłki w zakresie cyfryzacji ponownie zostały docenione przez klientów oraz ekspertów w międzynarodowym badaniu Finnoscore Retail Banking i nadal jesteśmy numerem 1 w rankingu, wyprzedzając ponad 240 banków z Europy i Ameryki Północnej. Obrona pozycji lidera potwierdza, że oferta PKO Banku Polskiego jest na światowym poziomie. Nasza aplikacja mobilna i bankowość online uzyskały prawie 10 punktów na 10 możliwych. Zdobyliśmy także tytuł „idealnego banku” w kategorii bankowość elektroniczna. Cieszymy się, że zaangażowanie w cyfrowy rozwój banku przekłada się na pozytywne doświadczenia naszych klientów, których oceny zdecydowały o ponownym sukcesie w rankingu. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji lidera i wprowadzanie kolejnych innowacji, które będą odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku – mówi Michał Macierzyński, Dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.