Zwycięzcy znają się od roku. Poznali się na jednym z serwisów społecznościowym w wątku o promocjach na azjatyckie produkty. Każdy z nich, działał już w tym temacie, więc połączyli siły i stworzyli platformę Cebula.online, na której polecają produkty z azjatyckich serwisów typu Banggood, GearBest czy AliExpress.
DropShip System to projekt, który mógłby rozszerzyć ich działalność. Postanowili przyjść z nim właśnie na Startup Weekend Olsztyn. Dlaczego? Przemek był uczestnikiem poprzednich dwóch edycji, z czego jedną wygrał. Ich pomysł przeszedł do dalszego etapu, ale do ich zespołu już nikt nie dołączył. To jednak nie przeszkodziło im w pracy – opracowali już szczegóły swojego biznesu, podpisali listy intencyjne i zaplanowali kolejne działania. – Bo projekt chcemy wdrożyć w nasze działania – przekonują.
DropShip System ma pomóc polskim sprzedawcom w serwisach aukcyjnych. Dzięki ich platformie, sprzedawcy będą mogli oferować klientom więcej produktów, ale także bardziej zadbać o ich prezentację. Sami będą odpowiadać tak naprawdę tylko za promocję i zbieranie zamówień. Cała reszta jest koordynowana automatycznie przez platformę stworzoną przez trójkę młodych przedsiębiorców.
Projekt został doceniony przez jury, które doceniło jego praktyczne rozwiązanie, a także znajomość rynku zwycięzców. Co istotne, DropShip System ma zostać skończony w ciągu kilku miesięcy i udostępniony klientom. Na razie zespół skupia się na dostosowaniu go do polskich serwisów aukcyjnych, ale docelowo planują rozwój na zagraniczne rynki. Z projektem można zapoznać się na poniższej stronie: dropshipsystem.trade.