Animalhotels debiutuje nad Tamizą i pozyskuje ponad milion złotych w rundzie

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Animalhotels debiutuje nad Tamizą i pozyskuje ponad milion złotych w rundzie

Udostępnij:

Aplikacja Animalhotels, działająca na rynku petsittingu, zakończyła rundę finansowania, w ramach której pozyskała 1,08 mln zł. Startup debiutuje również na rynku brytyjskim, co stanowi pierwszy krok w kierunku międzynarodowej ekspansji.

Animalhotels to polska aplikacja, która od ponad dwóch lat rozwija platformę do rezerwacji usług opieki nad zwierzętami. W ciągu tego czasu zgromadziła ponad 51 tys. zarejestrowanych użytkowników, w tym 12 tys. opiekunów.

Startup zakończył właśnie rundę finansowania, w ramach której pozyskał 1,08 mln zł. Firma podkreśla, że trwają już prace nad kolejną propozycją inwestycyjną skierowaną do prywatnych inwestorów oraz funduszy venture capital.

Dopasować się do brytyjskiej specyfiki

Firma stawia na szczególny sposób łączenia właścicieli zwierząt z opiekunami. W aplikacji właściciele podają adres, rodzaj zwierzęcia i termin opieki, a system automatycznie wysyła zapytania do pobliskich opiekunów. Opiekunowie wybierają zlecenia na ekranie przypominającym Tindera, a następnie właściciele zwierząt wybierają opiekuna na podobnym ekranie, oceniając ranking, opinie, zdjęcia i opisy.

Czytaj także: Wprowadzamy do świata psów tematy długowieczności i successful aging – Magdalena Dudarska-Rodak (Pet Form Labs)

Animalhotels planuje wdrożyć sprawdzone w Polsce strategie na rynku brytyjskim, dokładnie analizując dane z nowego rynku, aby jak najlepiej dostosować swoje działania do specyfiki brytyjskich użytkowników. Firma widzi duży potencjał wzrostu, zwłaszcza w krajach Unii Europejskiej, gdzie planuje dalszy rozwój w nadchodzącym roku.

„Animalhotels widzi duży potencjał wzrostu, zwłaszcza krajach Unii Europejskiej, gdzie planuje dalszy rozwój w nadchodzącym roku. Chęć skalowania biznesu na rynki zagraniczne wynika z doświadczenia, które zespół animalhotels już posiada. CTO i współzałożycielem firmy jest Marcin Osiński, który wcześniej pracował na stanowisku menedżerskim w polskim e-commerce, który z sukcesem rozwinął sprzedaż w 150 krajach” – tak twierdzą przedstawiciele startupu w opublikowanym komunikacie prasowym.

Czytaj także: