Czy w nieważkości można mieć odlotowe pomysły? Maciej Myśliwiec (Space Agency) o marketingu dla spacetechów

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Czy w nieważkości można mieć odlotowe pomysły? Maciej Myśliwiec (Space Agency) o marketingu dla spacetechów

Udostępnij:

Maciej Myśliwiec, szef Space Agency, dzieli się z nami swoim doświadczeniem z prowadzenia działań marketingowych dla podmiotów z sektora kosmicznego, opowiada o wyzwaniach stojących przed branżą spacetech i przekonuje, że kosmos jest nam bliższy niż mogłoby się wydawać.

Nasz rozmówca jest szefem Space Agency, która startupom i technologicznym spółkom oferuje rozwiązania komunikacyjne w zakresie public i media relations, social media oraz science & business relations. Maciej ma na swoim koncie takie przedsięwzięcia jak utworzenie pierwszy portal o tematyce kosmicznej w Polsce i obsługuje szereg podmiotów sektora kosmicznego. pracuje przy komunikacji jednego z programów Europejskiej Agencji Kosmicznej.

Trudno się dziwić, że mając takiego eksperta z obszaru komunikacji, marketingu i PR dla spacetechu, nasza ponadgodzinna rozmowa dotyczy właśnie tych zagadnień. Dla słuchaczek i słuchaczy cenne jest to, że dyskusja oparta jest na konkretnych przykładach i rzeczywistych wyzwaniach, z którymi mierzą się wszyscy ci, mający za zadanie promować szeroko rozumiany spacetech w Polsce.

Posłuchaj rozmowy w serwisie YouTube oraz Spotify.

Czytaj także: