Masz nieumyty samochód i nie masz czasu ani ochoty na skorzystanie ze stacjonarnej myjni? Pomocna może okazać się aplikacja Cherry, dzięki której możemy skorzystać z oferty specjalnie wyszkolonej firmy myjącej samochody na wybranym przez nas miejscu parkingowym.
Koszt umycia samochodu dla osób korzystających z aplikacji wynosi 29 dolarów, wliczając napiwki dla wykonawców. Na dzień dzisiejszy, projekt jest skierowany wyłącznie do mieszkańców San Francisco. Jak działa nowo powstały startup Cherry? Po dokonaniu rejestracji, wpisujemy adres i miejscowość, gdzie znajduje się samochód do umycia, chociaż zamiast nudnego wpisywania możemy po prostu zaznaczyć punkt na mapie, by wskazać lokalizację naszych czterech kółek. Następnie wpisujemy dane takie jak: kolor, rok produkcji, markę, model oraz numery tablic rejestracyjnych. Po wykonaniu tych czynności czekamy na otrzymanie wiadomości tekstowej o przybyciu ekipy, która umyje nam samochód. Jeśli będziemy zadowoleni z wykonanej usługi, możemy również dokonać jej oceny, przyznając do 5-ciu gwiazdek. Pracownicy Cherry są dostępni 7 dni w tygodniu od godziny 9 do 17.
Cherry pozyskał również dofinansowanie w wysokości 750 tysięcy dolarów od Davida Sacksa, Maxa Levchina oraz Keitha Raboia.
[Aktualizacja 16.01.2013] Na początku grudnia 2012 roku, Cherry zakończył swoją działalność.
źródło: techcrunch.com