Wspólnie ku ambitnym celom
Grupa Blix ogłosiła właśnie przejęcie spółki Proxi.cloud, działającej w obszarze geolokalizacji. To strategiczne posunięcie, jak twierdzą przedstawiciele Grupy, ma wpisywać się w realizację strategii M&A przyjętej przez nich na początku roku.
Tomasz Jabłoński, założyciel i CEO Grupy Blix, podkreślił, że decyzja o przejęciu Proxi.cloud była podyktowana nie tylko „unikatową technologią spółki”, ale przede wszystkim wiarą w zespół Proxi.cloud, który ma być „gotowy do realizacji ambitnych celów”.
Grupa wchodzi do nowych branż
Z postu opublikowanego w serwisie LinkedIn przez Tomasza Jabłońskiego wynika, że przejęcie Proxi.cloud „otwiera przed Grupą Blix nowe możliwości wykorzystania technologii geolokalizacji i sztucznej inteligencji, a także poszerza zasięg kampanii reklamowych”. Dzięki tej transakcji Grupa Blix ma zwiększyć efektywność swoich działań i zyskuje potencjał do rozwoju w nowych branżach, takich jak motoryzacja, telekomunikacja oraz OTC.
Współpraca Grupy Blix z Proxi.cloud trwa już od ponad 7 lat. Mimo przejęcia, spółka Proxi.cloud zachowuje swoją operacyjną niezależność.