– Zakupy w aplikacjach mobilnych są coraz bardziej popularne. Kupujący coraz częściej wskazują aplikacje jako swoje ulubione miejsce zakupowe. Przyzwyczaili się do takiej ścieżki, m.in. płacąc na platformach streamingowych i w aplikacjach marek. W Booksy podążamy za tym trendem, rozszerzając wachlarz oferowanych metod płatności, zapewniając możliwość łatwego zarządzania wizytami i płatności za usługi z poziomu aplikacji. BLIK to kolejna ważna metoda płatności, którą udostępniliśmy użytkownikom – mówi Przemysław Barszcz, Country Manager Booksy Polska.
Aby salon mógł aktywować opcję płatności BLIKiem w aplikacji Booksy, biznes musi przejść krótki i jednorazowy proces weryfikacji. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami.
–BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych,ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jestem przekonana, że BLIK znacząco poprawi komfort korzystania z Booksy i usprawni proces płatności – mówi Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.