Biedronka: Teraz możesz być kasjerem… w grze! Podziękuj Robloxowi

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Biedronka: Teraz możesz być kasjerem… w grze! Podziękuj Robloxowi

Udostępnij:

Zastanawialiście się kiedyś, jakie są tajniki pracy w Biedronce, na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy? Teraz dowiecie się tego wszystkiego: Biedronka wkracza na Robloxa. A co z Gangiem Produkciaków, pytacie? Będzie i on.

Prawdziwa przygoda, czyli „symulator Biedronki””

Sieć sklepów Biedronka rozszerza swoje działania marketingowe i zamienia zakupy w prawdziwą przygodę, uruchamiając “symulator Biedronki” w grze Roblox. Jak podają przedstawiciele Biedronki, to pierwsza tego typu realizacja w historii firmy, która w całości opiera się na wirtualnym świecie. Nowa gra ma przybliżyć graczom nie tylko to, jak wygląda praca w sklepach sieci, ale też uczyć ich tworzenia listy zakupów. W grze twórcy starali się jak najwierniej odwzorować sklepy sieci Biedronka. W interaktywnym świecie gracze będą mogli wcielić się w rolę pracownika lub klienta, odkrywając tajniki handlu detalicznego. Jako pracownicy, zadbają o dostawy świeżych produktów z magazynu, wyłożenie towarów na półkę, zadbają o czystość, obsłużą klientów zarówno przy kasie, jak i udzielą informacji w sklepie. Będą mieli również możliwość upieczenia chleba. Klienci z kolei będą mogli realizować listy zakupów. Zarówno klienci, jak i pracownicy mają w grze możliwość kolekcjonowania wszystkich Produkciaków. Komplet wirtualnych maskotek to dla graczy szansa na otrzymanie kodu na naklejkę uprawniającą do odbioru pluszaka w rzeczywistym świecie. Narratorem i przewodnikiem po wirtualnej przestrzeni sklepowej jest Apka Biedronka, ktora pokazuje tutoriale i wyjaśnia zasady gry.

Nauka „smart shoppingu”

– Wraz z uruchomieniem świata w grze Roblox, stawiamy na innowacyjne rozwiązania i angażujące młodszą grupę odbiorców działania. Tym samym otwieramy nowe możliwości i działamy w zgodzie z aktualnymi trendami w marketingu. Nasza gra w Roblox ma nie tylko wymiar rozrywkowy. To nic innego jak nauka przez zabawę. Wierzymy, że dzięki niej najmłodsi łatwiej przyswoją ważne umiejętności, takie jak „smart shopping”, czy tworzenie listy zakupów. Nasza najnowsza kampania lojalnościowa zachęca do zamienienia zakupów w przygodę – przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów – tłumaczy Ewa Wróblewska-Kubiak, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Czytaj także: