Wzrost liczby użytkowników i subskrybentów
Platforma streamingowa przyciągnęła 640 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, co stanowi wzrost o 11% rok do roku. Wzrosła również liczba subskrybentów o 12%, osiągając poziom 252 milionów. Spotify przyciągnął nowych, jednocześnie zwiększając liczbę lojalnych, dotychczasowych użytkowników.
Spotify odnotowało wzrost całkowitych przychodów o 19% (w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym), osiągając poziom 4 miliardów euro. Równocześnie marża brutto osiągnęła 31,1%. Zysk operacyjny wzrósł do 454 milionów euro.
CEO Spotify: „Jesteśmy tam, gdzie zamierzaliśmy być”
–Jesteśmy tam, gdzie zamierzaliśmy być – jeśli nie trochę dalej – i na stałej drodze do osiągnięcia naszych długoterminowych celów. To nieustanne dążenie do innowacji i zaangażowanie w rozwój pozwala nam dostarczać najbardziej wartościowe doświadczenia użytkowników w branży, jednocześnie wzmacniając podstawowe atuty, które sprawiają, że Spotify jest wyjątkowe. Jestem bardzo podekscytowany tym, co nas czeka – zapowiada Daniel Ek, założyciel i CEO Spotify.
Z pełnym raportem można zapoznać się pod tym linkiem.
Czytaj także: