W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Produkty kupowane w aplikacji mają być dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym carrefour.pl.
– Cieszymy się, że współpraca z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są kluczowe dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku – mówi Michał Dubisz, General Manager Uber Eats w Polsce.
Współpracę Carrefour oraz Uber Eats będzie wyróżniać w pełni automatyczne zarządzanie asortymentem. Tak jak w pozostałych kanałach sprzedaży online, dostępność produktów w aplikacji powiązana będzie z lokalizacją sklepu oraz na bieżąco aktualizowana, m.in. o nowe produkty.
– Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach, jak i magazynach — mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację ma być prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.