DPD Pickup Drive: pierwszy w Polsce punkt obsługi przesyłek bez wysiadania z auta

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

DPD Pickup Drive: pierwszy w Polsce punkt obsługi przesyłek bez wysiadania z auta

Udostępnij:

Na Mineralnej 5a w Warszawie działa już pierwszy w Polsce punkt DPD Pickup Drive, umożliwiający nadawanie i odbiór przesyłek bez konieczności wysiadania z samochodu. To rozwiązanie ma na celu zwiększenie komfortu i szybkości obsługi klientów korzystających z usług kurierskich.

DPD Polska zaprezentowała koncept znany z restauracji szybkiej obsługi. Punkt umożliwia nadanie i odbiór przesyłek bez konieczności opuszczania pojazdu.

– Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług oraz wygody dla klientów. Dlatego stale testujemy i wdrażamy nowe rozwiązania poprawiające ich doświadczenia – podkreśla Marek Weremijewicz, dyrektor regionalny w DPD Polska.

Pilotażowy punkt powstał w sąsiedztwie nowej siedziby firmy, co umożliwiło przystosowanie istniejącej infrastruktury do obsługi „z samochodu.” Usługa ma odpowiadać na potrzeby różnych grup klientów.

– Warto dodać, że DPD Pickup Drive to usługa wygodna także dla osób z niepełnosprawnościami. Korzystając z niej, mogą być one pewne, że uzyskają niezbędną pomoc w zakresie odbioru lub nadania paczki. Usługa jest również bardzo wygodna dla osób z dziećmi zapiętymi w foteliku samochodowym, ponieważ nie trzeba opuszczać pojazdu – dodaje Łukasz Kordziukiewicz, kierownik oddziału WA1 i DPD Pickup Drive.

Osoby decydujące się na wysiadanie z auta mają dostęp do tradycyjnej recepcji, gdzie mogą skorzystać z porady pracownika, zakupić materiały opakowaniowe czy obsłużyć przesyłkę w pełnym zakresie. Obok recepcji znajduje się również automat paczkowy, uruchomiony przez DPD w Polsce w 2021 roku.

DPD Polska zapowiada kolejne rozwiązania odpowiadające na zmieniające się potrzeby klientów.

Czytaj także: