Klienci sami odbierają paczki. Dlatego zaoferuj im 16 tys. punktów odbioru dostępnych dzięki Bliskapaczka.pl

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Udostępnij:

Każdy internetowy przedsiębiorca wie, że najtrudniejsze nie jest przyciągnięcie klienta na stronę e-sklepu, ale przekonanie go do zakupu. Bolączką wielu jest porzucony koszyk zakupowy. Klient zdecydował się na zakup produktu, ale podczas wybierania sposobu dostawy – zrezygnował z niego.

Zdjęcie glówne artykułu pochodzi z pl.depositphotos.com

Dla przedsiębiorcy oznacza to jedno: strata klienta. Zachęcił go do sprawdzenia oferowanych produktów, przekonał do zakupu, a mimo to nie zarobił. Poświęcił środki na reklamę, na przygotowanie odpowiedniej strony produktowej, ale do transakcji nie doszło. Dlaczego? Statystyki wskazują, że najczęstszym powodem jest właśnie sposób dostawy.

Jak zmniejszyć wskaźnik porzuconych koszyków zakupowych? Klienci porzucają koszyki z wielu powodów, ale najczęstszym jest metoda dostawy/odbioru przesyłki. Nikogo nie trzeba przekonywać, że jednym z czynników, na który zwracają uwagę klienci jest cena. Nikt nie lubi przepłacać, dlatego internautów często odrzuca koszt dostarczenia produktu, ale też niewygodny sposób dostawy.

Klienci internetowych sklepów chętniej korzystają z nowoczesnych form dostawy, czyli z punktów odbiorów. Dzięki nim, przesyłkę mogą odebrać po drodze do domu, o wygodnej dla siebie godzinie. Bez konieczności czekania na kuriera, który zazwyczaj się spóźnia.

Rozwiązaniem problemów porzuconych koszyków zakupowych jest bliskapaczka.pl. Usługa ta spodoba się wielu klientom naszego e-sklepu, a to ze względu na dwa aspekty. Po pierwsze, za jej pomocą klient ma możliwość zamówienia produktu do dowolnego punktu odbioru (wybór jest ogromny, bo paczkę możemy zamówić do 16 tys. punktów w Polsce).

Przesyłkę może odebrać na stacji benzynowej, w osiedlowym sklepie spożywczym czy w popularnych Paczkomatach. Na poniższej mapie możecie sprawdzić, w ilu punktach Twój klient będzie miał szansę odebrać zamówienie.

Po drugie, bliskapaczka.pl oferuje tanie przesyłki, już od 5,66 zł brutto! Te dwa aspekty sprawią, że wdrażając tę usługę do naszego sklepu zdobywamy przewagę nad konkurencją, która oferuje tylko tradycyjne sposoby dostawy. To proste narzędzie usprawnia proces złożenia zamówienia, dzięki czemu klient może szybciej podjąć decyzję o zakupie.

W dodatku, bliskapaczka.pl jest prosta w implementacji i z łatwością dodamy ją do naszego sklepu, nawet jeśli oparty jest na silniku PrestaShop, Magento czy WooCommerce. Jeśli będziemy mieli problemy z wdrożeniem usługi szybkiego wybierania do jakiego punktu odbioru ma trafić przesyłka, zespół bliskapaczka.pl pomoże nam je rozwiązać!

Korzystasz już z usług firmy kurierskiej, która dotychczas dostarczała oferowane w Twoim sklepie produkty? Bliskapaczka.pl doda jego usługi do panelu, w którym klient znajdzie najwygodniejszy sposób odbioru paczki. Więcej na temat Bliskapaczka.pl dowiecie się z tej strony.