Czym jest Wasz projekt?
Cheefo to platforma B2B2C składająca się z narzędzi dla lokali gastronomicznych oraz aplikacji mobilnej dla Konsumentów. Konsument korzystając z aplikacji mobilnej może wejść do restauracji, zeskanować kod QR na stoliku i złożyć zamówienie przez konieczności czekania na obsługę. Ponadto Konsument może domawiać kolejne pozycje podczas konsumpcji i finalnie zapłacić za zamówienie poprzez aplikację (lub tradycyjnie).
Jaki problem rozwiązujecie?
Dla lokali gastronomicznych likwidujemy konieczność posiadania wielu narzędzi do nowoczesnego prowadzenia lokalu. Cheefo dla Lokali składa się z: aplikacji mobilnej dla obsługi, panelu POS, aplikacji webowej do statystyk, administracji, wspierania akcji marketingowych poprzez Push notyfikacje, programy lojalnościowe – mikro komputerze Raspberry PI służący jako serwer druku dla drukarek fiskalnych i bonownic – plug&play – aplikacji mobilnej dla kuchni – panel KDS (Kitchen Display System) Dla Konsumentów dajemy możliwość zdjęcia ograniczeń operacyjnych lokalu, ponadto umożliwiamy składanie zamówień 4 kanałami: – przy stoliku – pre-order (przychodzę na gotowe) – takeaway (odbiorę samemu) – delivery (poproszę o dostawę)
Do kogo kierujecie swój projekt?
Cheefo kierowane jest do lokali „codziennych” ale również do foodtrack’ów i barów / pijalni piwa. Cheefo kierowane jest do Konsumentów aktywnych, z dowolnego powodu nie chcących czekać na obsługę, obeznanych z smatfonami.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Projekt zarabia na kilku płaszczyznach: 1. wdrożenie, szkolenia, materiały promocyjne (500zł – 2000zł) 2. miesięczny abonament (dwa rodzaje pakietów: 99zł / 149zł) 3. prowizja od zmówienia rozpoczętego przez Konsumenta: przy stoliku – 3%, pre-order – 4,5 %, takeaway – 6%, delivery – 6%.
Kto stoi za projektem?
EngineArch – softwarehouse specjalizujący się w tworzeniu narzędzi dla korporacji i startup’ów. Na codzień współpracujemy z PKO BP, Fundacją BZ WBK, UEFA Grzegorz Worpus-Budziejewski – wieloletni manager restauracji z wieloma sukcesami gastronomicznymi na koncie, artysta
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Działamy aktywnie w Łodzi, współpracuje z nami 12 lokali. Rozpoczęliśmy sprzedaż w Berlinie – aktualnie aplikacji jest tłumaczone na język niemiecki, angielski, francuski, ukraiński i rosyjski. Warto dodać, że tłumaczenie obejmuje nie tylko treść statyczną aplikacji ale również treść zmienną tj. menu, programy lojalnościowe
Jakie są plany rozwoju?
Kapitalizujemy na danych, które pozyskujemy z kompletnego cyklu życia zamówienia w lokalu. Pracujemy na modułem Artificial Intelligence, którego celem jest uczenie się restauracji i obliczanie czasów realizacji zamówienia. W niedalekiej przyszłości uruchomimy stronę alternatywną do pyszne.pl, pizzaportal.pl wprowadzając innowację poprzez informowanie Konsumenta o czasie realizacji zamówienia jeszcze przed jego złożeniem w oparciu o inteligentny algorytm. Integracja z firmami dostarczającymi zamówienia gastronomiczne (w pierwszej kolejności z Papu Kurier).