Obecnie w skład WiseGroup wchodzą takie marki jak SellWise (firma szkoleniowo – konsultingowa), AdWise (agencja marketingu B2B), HireWise (agencja rekrutacyjna), Let’s Automate (automatyzacja procesów), Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu (IRSM, agencja badawcza), a od 17 marca 2025 także Finerto – kancelaria prawno – podatkowa.
Wiele wyzwań, jedna struktura
Dołączenie do WiseGroup Finerto ma być odpowiedzia na rosnące potrzeby rynku. Przedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają, że ich wyzwania nie ograniczają się do jednego obszaru – kwestie prawne, podatkowe i finansowe są nierozerwalnie związane ze strategią sprzedaży i marketingu, optymalizacją procesów czy rentownością firmy.
– Współpracując z klientami, zauważyliśmy, że kwestie prawne i podatkowe często wynikają z głębszych problemów biznesowych firm. Nasi konsultanci, analizując rentowność poszczególnych linii biznesowych, klientów czy projektów, wielokrotnie stykali się z zagadnieniami wymagającymi wiedzy eksperckiej. Dzięki dołączeniu Finerto do WiseGroup możemy oferować przedsiębiorcom pełne spektrum doradztwa – od strategii i sprzedaży po finanse i podatki – w ramach jednej, spójnej struktury – mówi Szymon Negacz, założyciel WiseGroup.
Podobną perspektywę przyjmuje Finerto, gdzie doradztwo prawne i podatkowe to często tylko jeden z elementów większej układanki.
– Wielu przedsiębiorców identyfikuje wyzwania jako kwestie formalno-prawne, podczas gdy ich źródłem mogą być model biznesowy, strategia sprzedaży czy marketing. Dołączenie do WiseGroup pozwala nam spojrzeć na te zagadnienia w sposób holistyczny i dostarczać rozwiązania skrojone na miarę rzeczywistych potrzeb firm – dodaje Mateusz Chinczewski, prezes zarządu Finerto.
Dodatkowo, połączenie kompetencji poszerzy grupę odbiorców, otworzy nowe kanały marketingowe, a w rezultacie umocni pozycję rynkową obu firm i zwiększy próg wejścia dla konkurencji.
Finerto nie znika z rynku
– Integracja naszych zespołów przebiega w sposób płynny i naturalny. Współpracujemy z WiseGroup w ramach wspólnej przestrzeni komunikacyjnej, korzystając z tych samych narzędzi. Co więcej, nasze zespoły uczestniczą we wspólnych inicjatywach integracyjnych i szkoleniowych – komentuje Mateusz Chinczewski.
– Taki model sprzyja efektywnej wymianie wiedzy i wzmacnia kulturę organizacyjną całej grupy – dodaje Szymon Negacz.