W Polsce ten kierunek działania startupów jest w ogóle nieznany: Winalist z inwestycją na promocję turystyki winiarskiej

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

W Polsce ten kierunek działania startupów jest w ogóle nieznany: Winalist z inwestycją na promocję turystyki winiarskiej

Udostępnij:

Winalist z siedzibą w Szampanii, wiodący europejski rynek rezerwacji doświadczeń związanych z turystyką winiarską i spirytusową, zamknął rundę finansowania w wysokości 1 miliona euro w celu otwarcia nowego oddziału w Porto.

Ma to służyć zwiększeniu wsparcia operacyjnego dla lokalnych partnerów i zwiększenia międzynarodowej widoczności portugalskiej turystyki winiarskiej. Runda została wsparta przez udziałowców – w tym Vessoa Private Equity – oraz nowych inwestorów strategicznych Plug and Play Ventures i Portugal Ventures.

– Portugalia jest jedną z najbardziej obiecujących destynacji winiarskich w Europie i jesteśmy dumni, że możemy zakotwiczyć naszą ekspansję tutaj przy wsparciu wizjonerskich partnerów – powiedział Nicolas Manfredini, CEO Winalist. – Ta runda finansowania nie tylko przyspiesza nasz rozwój, ale także wzmacnia nasze zaangażowanie w budowanie zrównoważonej i autentycznej turystyki winiarskiej we współpracy z lokalnymi producentami.

Założona we Francji w 2019 roku firma Winalist łączy podróżnych z całego świata z tysiącami autentycznych doświadczeń w winiarniach i destylarniach w całej Europie – od wizyt w winiarniach i degustacji po prywatne kolacje z parami win i jednodniowe wycieczki po winnicach. Platforma współpracuje już z ponad 1700 partnerami w 10 krajach, ułatwiając odkrywanie i rezerwowanie ich ofert online.

Misją Winalist jest uczynienie turystyki winiarskiej bardziej dostępną, autentyczną i połączoną – zarówno dla producentów, jak i podróżników.