Weebora jest międzynarodową platformą turystyki sportowej, skupionej na padlu. Startup ma już na koncie współprace z akademiami padla, takimi jak Rafa Nadal Academy oraz jest oficjalnym sponsorem mistrza Franco Stupaczuka.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania, jakim obdarzyli nas inwestorzy, co stanowi nagrodę za pracę, którą wykonaliśmy w ciągu nieco ponad roku, i potwierdza potencjał naszego modelu biznesowego – powiedział Fabio Zecchini, założyciel i dyrektor generalny Weebora.
Pozyskane fundusze zostaną zainwestowane w cztery kluczowe obszary:
- rozwój technologiczny – w tym ulepszenie platformy, nowe funkcje,
- marketing międzynarodowy – zwiększenie rozpoznawalności marki na kluczowych rynkach,
- rozszerzenie strategicznych partnerstw – dodawanie nowych destynacji, współpraca z akademiami i klubami, rozwój sieci ambasadorów, wzmocnienie współpracy z Premier Padel i FIP oraz wsparcie dla zawodowych graczy,
- rozwój zespołu – zatrudnienie specjalistów w różnych obszarach.
Jak przyznaje Zeccichini, ta runda finansowania zapewnia Weeborze stabilną podstawę do zrównoważonego wzrostu. Firma zamierza osiągnąć w ciągu trzech lat 10 milionów euro wolumenu transakcji oraz milion użytkowników. Kluczowym czynnikiem sukcesu Weebory jest rosnące zapotrzebowanie – obecnie 80% podróżnych wybiera destynacje z ofertą sportową i preferuje wyspecjalizowanych operatorów.