SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners: „budujemy najbardziej kompletna platformę customer engagement”

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners: „budujemy najbardziej kompletna platformę customer engagement”

Udostępnij:

SALESmanago, europejska platforma customer engagement, przejmuje polską firmę Thulium, która oferuje wielokanałowe, oparte na AI rozwiązania do obsługi klienta eCommerce – od jej dotychczasowego większościowego właściciela, Spire Capital Partners.

Kolejny etap ewolucji SALESmanago

Przejęcie łączy dwie platformy cyfrowe i prawie 4000 klientów. Łącząc automatyzacje SALESmanago z wielokanałowymi możliwościami wsparcia Thulium, grupa umożliwi firmom eCommerce B2B oraz B2C wdrażanie ścieżek klienta, w których każda interakcja jest spersonalizowana, przewidywalna i zmonetyzowana. Silnik wzrostu dla marek zorientowanych na klienta będzie również wykorzystywał ich dane, aby optymalizować konwersję, poprawiać retencję oraz maksymalizować wartość koszyka (CLV). To przejęcie – jak głosi oficjalny komunikat – „jest strategicznym krokiem naprzód w ewolucji SALESmanago”.

– Dodanie Thulium do platformy SALESmanago otwiera dla naszych klientów znacznie więcej możliwości generowania przychodów. To posunięcie pozwala nam zapewnić niezrównane rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji dla firm średnich i korporacyjnych, chcących spersonalizować i zautomatyzować każdy punkt styku z klientem. Wsparte przez SilverTree, Perwyn i Rafała Brzoskę, to przejęcie przybliża naszą wizję budowania najbardziej kompletnej platformy customer engagement dla szybko rozwijających się firm w całej Europie – komentuje Brian Plackis Cheng, CEO SALESmanago.

Thulium, mające obecnie 1800 klientów, łączy komunikację głosową, czat, email i serwisy społecznościowe w jedną, łatwą w użyciu platformę.

Rozwój do sześcianu

Połączenie sił z SALESmanago stwarza niesamowite perspektywy dla naszych klientów. Łączy nas wizja projektowania inteligentnych ścieżek klienta. Dzięki połączeniu naszych platform i wykorzystaniu zaawansowanych możliwości sztucznej inteligencji SALESmanago zyskamy przewagę, której nie dorówna żaden konkurent, a także przyspieszymy ekspansję międzynarodową – zaznacza Ross Knap, CEO Thulium, który nadal będzie stał na czele firmy.

– W ciągu trzech lat naszego zaangażowania Thulium potroiło swoją skalę działalności, zwiększyło rentowność i pozyskało silną kadrę menedżerską. Strategiczne dopasowanie nowego właściciela otwiera przed grupą dalsze możliwości rozwoju w całej Europie. Połączenie możliwości Thulium z marketingową wizją SALESmanago tworzy unikalną ofertę, która wyznacza nowy standard dla platform customer experience – dodaje Arkadiusz Podziewski, Partner w Spire Capital Partners i główny inwestor Thulium.

Czytaj także: